W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Sztuk Pięknych
im. Eugeniusza Gepperta
we Wrocławiu


plac Polski 3/4, 50-156 Wrocław
(adres korespondencyjny)

Centrala tel.: +48 71 343 80 31, 32, 33, 34

 
Centrum Sztuk Użytkowych. Centrum Innowacyjności
ul. Traugutta 19/21, 50-416 Wrocław

Centrala tel.: +48 71 302 58 51

DOSTAWA I WDROŻENIE INFORMATYCZNYCH NARZĘDZI ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ ORAZ ZAKUP LICENCJI I WDROŻENIE SYSTEMU ARCHIWIZACJI PRAC ARTYSTYCZNYCH - Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

Znak postępowania POWR 2018_09
Nazwa projektu "Umiędzynarodowienie kształcenia, kompetentna kadra i nowoczesne zarządzanie gwarancją jakości i międzynarodowej obecności Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu"
Nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z021/17-00
Nazwa programu Program operacyjny
Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Nazwa postępowania Dostawa i wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania uczelnią oraz zakup licencji i wdrożenie systemu archiwizacji prac artystycznych - z podziałem na dwie części
Rodzaj zamówienia usługi
Data zamieszczenia 21.02.2020 r.
Termin składania ofert 25.03.2020 r. do godz. 09:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
02.04.2020 r. do godz. 09:00
Miejsce składania ofert Oferty należy przesłać drogą elektroniczną
za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Ogłoszenia

Ogłoszenie o zamówieniu

SPROSTOWANIE NR 1 OGŁOSZENIA - OPUBLIKOWANE

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wraz z załącznikami

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ

załącznik nr 2A do SIWZ

załącznik nr 2B do SIWZ

załącznik nr 3A do SIWZ

załącznik nr 3B do SIWZ

załącznik nr 5 do umowy

JEDZ - *xml

JEDZ - .pdf

Informacja z art. 8a ust. 5 PZP


Informacje
dla Wykonawców

1) odpowiedzi na zapytanie nr 1 do SIWZ

2) zmiana nr 1 treści SIWZ

3) odpowiedzi na zapytanie nr 2 do SIWZ

4) zmiana nr 2 treści SIWZ

5) odpowiedzi na zapytanie nr 3 do SIWZ

6) zmiana nr 3 treści SIWZ

7) sprostowanie nr 1 ogłoszenia

8) informacja dotycząca otwarcia ofert w sytuacji zagrożenia epidemicznego

9) zmiana nr 4 treści SIWZ

10) informacja z otwarcia ofert

11) oświadczenie o grupie kapitałowej

12) unieważnienie postępowania w części 2

Wynik postępowania

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1

Informacja o unieważnieniu w zakresie części nr 1

Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Załączniki

Powiadom znajomego