W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Sztuk Pięknych
im. Eugeniusza Gepperta
we Wrocławiu


plac Polski 3/4, 50-156 Wrocław
(adres korespondencyjny)

Centrala tel.: +48 71 343 80 31, 32, 33, 34

 
Centrum Sztuk Użytkowych. Centrum Innowacyjności
ul. Traugutta 19/21, 50-416 Wrocław

Centrala tel.: +48 71 302 58 51

DZIAŁ ORGANIZACJI I KADR

Regulamin Organizacyjny


(zarządzenie wprowadzające)

Regulamin Pracy


(zarządzenie wprowadzające)

(zarządzenie zmieniające I/67/2023 z dnia 28.06.2023)

Załącznik nr 1a - Zakres obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na stanowisku profesora

Załącznik nr 1b - Zakres obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na stanowisku profesora uczelni

Załącznik nr 1c - Zakres obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na stanowisku adiunkta

Załącznik nr 1d - Zakres obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na stanowisku asystenta

Załącznik nr 1e - Zakres obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na stanowisku starszego wykładowcy/wykładowcy

Załącznik nr 1f - Zakres obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na stanowisku starszego lektora/lektora

Załącznik nr 2 - Zasady wprowadzania nowoprzyjętego pracownika na stanowisko pracy

Załącznik nr 3 - Zasady usprawiedliwiania nieobecności w pracy i spóźnień do pracy

Załącznik nr 4 - Zasady udzielania zwolnień od pracy 

Załącznik nr 4a - Wniosek o zwolnienie od pracy

Załącznik nr 5 - Regulamin czasu pracy kierowców

Załącznik nr 6a - Wniosek o udzielenie urlopu

Załącznik nr 6 - Wniosek o przesunięcie terminu urlopu wypoczynkowego

Załącznik nr 6c - Skierowanie na zaległy urlop wypoczynkowy

Załącznik nr 6d - Wniosek o urlop na żądanie

Załącznik nr 6e - Informacja o udzieleniu urlopu na żądanie

Załącznik nr 6f - Wniosek o urlop bezpłatny

Załącznik nr 6g - Plan urlopów wypoczynkowych

Załącznik nr 7 - Sprawozdanie z osiągnięć będących efektem płatnego urlopu naukowego

Załącznik nr 8 - Wniosek o udzielenie płatnego urlopu naukowego w celu przeprowadzenia badań

Załącznik nr 9 - Wniosek o udzielenie płatnego urlopu naukowego nauczycielowi akademickiemu przygotowującemu rozprawę doktorską

Załącznik nr 10 - Wniosek o udzielenie płatnego urlopu na wyjazd zagraniczny dla nauczycieli akademickich

Załącznik nr 11 - Karta szkolenia wstępnego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy

Załącznik nr 12 - Normy transportu ręcznego dla mężczyzn

Załącznik nr 13 - Wykaz prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet

Załącznik nr 14 - Wykaz wzbronionych młodocianym czyli osobom, które ukończyły 15 lat, a nie przekroczyły 18 lat

Załącznik nr 15 - Informacja dla pracowników dotycząca równego traktowania w zatrudnieniu

Zasady wykorzystywania urlopów wypoczynkowych zgodnie z planem urlopów

 

(zarządzenie wprowadzające)

 

 

Regulamin Wynagradzania


(zarządzenie wprowadzające)

(zarządzenie wprowadzające)

(zarządzenie wprowadzające)

(zarządzenie zmieniające I/68/2023 z dnia 28.06.2023r.)

Wzory wniosków o przyznanie dodatków, premii i nagród Rektora:

- dodatek badawczy
- dodatek dydaktyczny
- dodatek kwotowy
- dodatek motywacyjny
- dodatek organizacyjny
- dodatek projakościowy
- dodatek za pracę w warunkach szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia
- dodatek za opiekę dydaktyczną na plenerze
- dodatek za opiekę dydaktyczną na praktyce
- dodatek funkcyjny
- dodatek rekrutacyjny
- dodatek rekrutacyjny zbiorczy
- premia uznaniowa (indywidualna)
- premia uznaniowa (zbiorcza)
- nagroda Rektora dla nauczycieli akademickich - indywidualna
- nagroda Rektora dla nauczycieli akademickich - zespołowa
-nagroda Rektora dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi

Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

(zarządzenie wprowadzające)

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 - Wzór prowizorium

Załącznik nr 2 - Wzór preliminarza

Załącznik nr 3 - Wzór sprawozdania z wykonania preliminarza

Załącznik nr 4 - Progi przychodu i kwoty dofinasowania wypoczynku oraz aktywności kulturalno-rozrywkowej i sportowo-rekreacyjnej pracowników, emerytów, rencistów oraz członków rodziny

Załącznik nr 5 - Wniosek o przyznanie świadczeń socjalnych

Załącznik nr 6 - Wniosek o przyznanie zapomogi

Załącznik nr 7 - Wniosek o dofinasowanie zorganizowanego wypoczynku dla dzieci

Załącznik nr 8 - Wniosek o dofinasowanie do aktywności kulturalno-rozrywkowej lub sportowo-rekreacyjnej

Załącznik nr 9 - Maksymalna wysokość pożyczek na cele mieszkaniowe i zasady ich przyznawania

Załącznik nr 10 - Wniosek o udzielenie pożyczki na cele mieszkaniowe

Załącznik nr 11 - Wzór umowy pożyczki na cele mieszkaniowe

Załącznik nr 12 - Oświadczenie poręczyciela

Załącznik nr 13 - Wzór aneksu do umowy pożyczki na cele mieszkaniowe

Załącznik nr 14 - Oświadczenie współmałżonka pożyczkobiorcy

Załącznik nr 15 - Oświadczenie współmałżonka poręczyciela

Załącznik nr 16 - Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, w tym danych szczególnej kategorii danych   

Regulamin podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników ASP

(zarządzenie wprowadzające)

Załącznik nr 1 - Wniosek o skierowanie na szkolenie

Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Regulamin wydawania legitymacji służbowych nauczycielom akademickim zatrudnionym w ASP Wrocław

(zarządzenie wprowadzające)

(zarządzenie zmieniające - I/70/2023 z dnia 07.08.2023)

Załącznik nr 1 - Wniosek o wydanie legitymacji służbowej

Załącznik nr 2 - Kalkulacja kosztów wytworzenia legitymacji służbowej/duplikatu legitymacji służbowej

Procedura i kryteria uzyskania zgody na podjęcie lub kontynuowania dodatkowego zatrudnienia nauczycieli akademickich u pracodawcy prowadzącego działalność dydaktyczną lub naukową, dla których ASP we Wrocławiu jest podstawowym miejscem pracy

 

(zarządzenie wprowadzające)

Załącznik nr 1 - Zgoda Rektora na dodatkowe zatrudnienie poza ASP

Załącznik nr 2 - Zgoda Rektora na kontynuowanie dodatkowego zatrudnienia poza ASP

Załącznik nr 3 - Rezygnacja z dodatkowego zatrudnienia poza ASP

Załącznik nr 4 - Zawiadomienie o prowadzeniu działalności gospodarczej

Wewnętrzna Polityka Antymobbingowa ASP

(zarządzenie wprowadzające)

Załącznik nr 1 - Oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą

Załącznik nr 2 - Oświadczenie członka Komisji Antymobbingowej

Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem

 

(zarządzenie wprowadzające)

Załącznik nr 1 - Wniosek o udzielenie urlopu rodzicielskiego lub części urlopu rodzicielskiego

Załącznik nr 2 - Wniosek o udzielenie urlopu rodzicielskiego łączonego z wykonywaniem pracy

Załącznik nr 3 - Wniosek o wypłatę zasiłku za okres urlopu macierzyńskiego

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o korzystaniu lub niekorzystaniu z urlopu rodzicielskiego drugiego z rodziców

Załącznik nr 5 - Wniosek o elastyczną organizację pracy

Załącznik nr 5a - Wniosek o powrót do poprzedniej organizacji pracy

Załącznik nr 6 - Oświadczenie rodzica/opiekuna dziecka do lat 8

Załącznik nr 7 - Oświadczenie rodzica/opiekuna dziecka do lat 14

Delegowanie oraz rozliczenie kosztów związanych z podróżami służbowymi - Regulamin

 

(zarządzenie wprowadzające)

 

Załącznik nr 1 - Polecenie wyjazdu służbowego

Załącznik nr 2 - Polecenie wyjazdu służbowego za granicę

Załącznik nr 2A - Polecenie wyjazdu służbowego za granicę (Program Erasmus+)

Załącznik nr 3 - Rozliczenie kosztów zagranicznej podróży służbowej

Załącznik nr 3A - Rozliczenie kosztów zagranicznej podróży służbowej (Program Erasmus+)

Załącznik nr 4 - Wzór umowy

Tag

Powiadom znajomego