W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Strona internetowa Akademii Sztuk Pięknych im. Eugenisuza Gepperta we Wrocławiu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wróć

2017

1. Zarządzenie Nr IV/31/2017 z dnia 16 maja 2017 r., w sprawie: Powołania Zespołu ds. nowej strony internetowej ASP we Wrocławiu.

2. Zarządzenie Nr IV/36/2017 z dnia 18 maja 2017 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr IV/40/2016 w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej w zakresie gospodarki mieniem uczelni.

3. Zarządzenie Nr IV/41/2017 z dnia 1 czerwca 2017 r., w sprawie: wprowadzenia zasad gospodarowania majątkiem trwałym Akademii Sztuk Pieknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

ZASADY GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM TRWAŁYM

AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU (Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr IV/41/2017)

załacznik nr 1 oznaczenie klasyfikacji środków trwałych stosowane w ASP Wrocław

załącznik nr 2 karta ewidencyjna wyposażenia pomieszczenia

załącznik nr 3 protokół zdawczo-odbiorczy

załącznik nr 4 wniosek o zmianę miejsca użytkowania/zmianę użytkownika środka trwałego

załącznik nr 5 oświadczenie o odpowiedzialności materialnej

załącznik nr 6 OT

załącznik nr 7 PT

załącznik nr 8 MM

załącznik nr 9 LT

załącznik nr 10 protokół ujawnienia środka trwałego

załącznik nr 11 protokół wytworzenia/przerobu środka trwałego

załącznik nr 12 opis środka trwałego

załącznik nr 13 arkusz spisu z natury

załącznik nr 14 oświadczenie osoby materialnie odpowiedzialnej

załącznik nr 15 sprawozdanie opisowe zespołu spisowego z przebiegu spisu z natury

załącznik nr 16 protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych

4. Zarządzenie Nr IV/42/2017 z dnia 5 czerwca 2017 r., w sprawie: powołania stałej Komisji Inwentaryzacyjnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

5. Zarządzenie Nr IV/43/2017 z dnia 5 czerwca 2017 r., w sprawie: powołania stałej Komisji ds. Wyceny Majątku Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

6. Zarządzenie Nr IV/44/2017 z dnia 6 czerwca 2017 r., w sprawie: powołąnia zespołów weryfikacyjnych w związku z przeprowadzeniem czynności weryfikacyjnych dotyczących stanu zarządzania składnikami majątku Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu

Załączniki:

Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 295
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 321
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 315
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 421
załacznik nr 1
pdf, 8.17MB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 344
załącznik nr 2
doc, 49KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 318
załącznik nr 3
doc, 34.5KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 308
Data wytworzenia: 29.05.2017
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 353
załącznik nr 5
docx, 14.73KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 302
załącznik nr 6
doc, 37.5KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 320
załącznik nr 7
doc, 38KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 316
załącznik nr 8
docx, 13.76KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 300
załącznik nr 9
docx, 14.02KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 300
załącznik nr 10
docx, 13.44KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 304
załącznik nr 11
docx, 12.65KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 301
załącznik nr 12
doc, 33.5KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 277
załącznik nr 13
doc, 79.5KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 305
załącznik nr 14
doc, 29KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 310
załącznik nr 15
doc, 36KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 318
załącznik nr 16
doc, 35KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 282
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 289
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 280
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Liczba pobrań: 328
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 29.05.2017 10:12
Ostatnio zaktualizował: Admin Adminowicz
Data ostatniej aktualizacji: 03.07.2017 12:24
Liczba wyświetleń: 1078