W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Strona internetowa Akademii Sztuk Pięknych im. Eugenisuza Gepperta we Wrocławiu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wróć

2014

1. Zarządzenie Nr I/2/2014 z dnia 8 stycznia 2014 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów.

2. Zarządzenie Nr I/7/2014 z dnia 8 stycznia 2014 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej. Egzaminy wstępne na I rok studiów stacjonarnych II stopień (rok akademicki 2013/2014).

3. Zarządzenie Nr I/13/2014 z dnia 16 stycznia 2014 r. w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialenj Międzywydziałowych Studiów Doktoranckich.

4. Zarządzenie Nr I/14/2014 z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie zmiany w składzie Rady Bibliotecznej.

5. Zarządzenie Nr I/15/2014 z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie zmiany w składzie Rady Artystycznej Muzeum.

6. Zarządzenie Nr I/16/2014 z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie zasad i trybu przyznawania świadczeń dla studentów odbywających plenery oraz ustalenia limitów opieki dydaktycznej na plenerach - studia stacjonarne.

7. Zarządzenie Nr I/17/2014 z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie wysokości miesięcznego wynagrodzenia za kierowanie i sprawowanie opieki dydaktycznej na plenerach.

8. Zarządzenie Nr I/18/2014 z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie wysokości wynagrodzenia za sprawowanie opieki dydaktycznej na praktykach zawodowych na studiach stacjonarnych i wyznaczenia opiekunów praktyk.

9. Zarządzenie Nr I/19/2014 z dnia 3 marca 2014 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów.

10. Zarządzenie Nr I/20.2014 z dnia 4 marca 2014 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.

11.Zarządzenie Nr I/21/2014 z dnia 4 kwietnia2014 r. w sprawie okresowej oceny nauczycieli akademickich.

12. Zarządzenie Nr I/22/2014 z dnia 4 kwietnia 2014 r. zmieniające Zarządzenie I/57/2012 z dnia 12.11.2012 r.

13. Zarządzenie Nr I/23/2014 z dnia 4 kwietnia 2014 r. zmieniające Zarządzenie I/56/2012 z dnia 12.11.2012 r. .

14. Zarządzenie Nr I/24/2014 z dnia 8 kwietnia 2014 r. w sprawie zasad planowania, organizacji i wykonywania zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony w ASP.

15. Zarządzenie Nr I/25/2014 z dnia 8 kwietnia 2014 r. w sprawie harmonogramu egzaminów wstępnych na I rok studiów na rok akademicki 2014/2015.

16. Zarządzenie Nr I/26.2014 z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie warunków przyznania i wypłacania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w roku 2014r.

17. Zarządzenie Nr I/29/2014 z dnia 30 kwietnia 2014 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr I/29/2014 z dnia 4 kwietnia 2014 r. w sprawie okresowej oceny nauczycieli akademickich.

18. Zarządzenie Nr I/38/2014 z dnia 9 maja 2014 r. w sprawie utworzenia trzyletnich niestacjonarnych studiów doktoranckich w języku angielskim na Wydziale GiSzM.

19. Zarządzenie Nr I/42/2014 z dnia 19 maja 2014 r. w sprawie powołania Komisji konkursowej dokonującej wybotu plakatu promującego Święto Wroclawia 2014 oraz prac wyróżnionych w Konkursie.

20. Zarządzenie Nr I/43/2014 z dnia 28 maja 2014 r. w sprawie zasad pobierania kluczy do pomieszczeń dydaktycznych Uczelni przez nauczycieli akademickich i studentów ASP.

21. Zarządzenie Nr I/44/2014 z dnia 29 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia Nr I/47/2013 Rektora z dnia 18 września 2013 r.w sprawie utworzenia Stałego Dyżuru w ASP.

22. Zarządzenie Nr I/45/2014 z dnia 30 maja 2014 r. Zmieniające treść jednolitego wykazu akt.

23. Zarządzenie Nr I/46/2014 z dnia 30 maja 2014 r. w sprawie wysokości opłat za świadczenie usług edukacyjnych w roku akademickim 2014/2015 studentom studiów stacjonarnych.

24. Zarządzenie Nr I/47/2014 z dnia 30 maja 2014 r. w sprawie wysokości opłaty za postępowanie związane z pzryjęciem na studia na rok akademicki 2014/2015.

25. Zarządzenie Nr I/48/2014 z dnia 2 czerwca 2014 r. w sprawie ustalenia ilości godzin w kierunkowych planach studiów form stacjonarnych oraz określenia ilości godzin za punkt ECTS.

26. Zarządzenie Nr I/49/2014 z dnia 2 czerwca 2014 r. w sprawie wprowadzenia nowych wzorów dyplomów ukończenia studiów oraz suplementów do dyplomów.

27. Zarządzenie nr I/50/2014 z dnia 18 czerwca 2014 r. w sprawie wykonania Uchwały Senatu Nr 26/2014 z dnia 18 czerwca 2014 i 26/2013 z dnia 24 kwietnia 2013 r.

28. Zarządzenie Nr I/51/2014 z dnia 18 czerwca 2014 r. w sprawie trybu rozliczania całkowitego czasu pracy nauczyciela akademickiego za rok akademicki - w tym: pensum dydaktycznego, prac artystyczno - badawczych oraz prac organizacyjnych.

29. Zarządzenie Nr I/52/2014 z dnia 4 lipca 2014 r. w sprawie zaopatrzenia pracowników ASP w napoje.

30. Zarządzenie Nr I/53/2014 z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego ASP.

31. Zarządzenie Nr I/54/2014 z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie ustalenia minimalnej liczby przyjęć na studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku Sztuka Mediów  - studia niestacjonarne Fotografia i Multimedia.

32. Zarządzenie Nr I/55/2014 z dnia 11 sierpnia 2014 r . w sprawie anulowania Zarządzenia Nr I/53/2014 z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego ASP.

33. Zarządzenie Nr I/56/2014 z dnia 28 sierpnia 2014 r. w sprawie zmiany dokumentacji opisującej zasady rachunkowości.

34. Zarządzenie Nr I/57/2014 z dnia 15 września 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla Doktorantów Międzywydziałowych Studiów Doktoranckich w ASP.

35. Zarządzenie Nr I/58/2014 z dnia 15 września 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania stypendiów doktoranckich w ASP.

36. Zarządzenie Nr I/59/2014 z dnia 22 września 2014 r. w sprawie zmiany Regulaminu zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na finansowanie zadań projakościowych.

37. Zarządzenie Nr I/60/2014 z dnia 29 września 2014 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej doknującej wyboru Najlepszego Dyplomu Roku 2014 .

38. Zarządzenie Nr I/61/2014 z dnia 1 października 2014 r. w sprawie kursu dokształtającego w roku akademickim 2014/2015.

39. Zarządzenie Nr I/62/2014 z dnia 20 października 2014 r. w sprawie wprowadzenia Aneksu do regulaminu ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla Doktorantów Międzywydziałowych Studiów Doktoranckich.

40. Zarządzenie Nr I/63/2014 z dnia 23 października 2014 r. w sprawie powołania Komisji Doktoranckiej ASP we Wrocławiu.

41. Zarządzenie Nr I/64/2014 z dnia 23 października 2014 r. w sprawie ustalenia liczby stypendiów doktoranckich oraz ich wysokości w roku akademickim 2014/2015.

42. Zarządzenie Nr I/65/2014 z dnia 23 października 2014 r. w sprawie zmiany Regulaminu zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na finansowanie zadań projakościowych.

43. Zarządzenie Nr I/66/2014 z dnia 23 października 2014 r. w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej.

44. Zarządzenie Nr I/67/2014 z dnia 23 października 2014 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów.

45. Zarządzenie Nr I/68/2014 z dnia 23 października 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu ustalania wysokości, pzryznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów ASP,

46. Zarządzenie Nr I/73/2014 z dnia 3 listopada 2014 r.  w sprawie zasad przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla doktoranrów w roku akademickim 2014/2015.

47. Zarządzenie Nr I/78/2014 z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie zasad delegowania oraz rozliczania kosztów związanych z podróżami służbowymi odbywanymi w celu realizacji zadań ASP.

A. Regulamin w sprawie zasad delegowania oraz rozliczania kosztów związanych z podróżami służbowymi.

B. Załącznik Nr 1 - Polecenie wyjazdu służbowego.

C. Załącznik Nr 2 - Polecenie wyjazdu służbowego za granicę.

D. Załącznik Nr 2A - Polecenie wyjazdu służbowego za gramicę w ramach programu Erasmus +.

E. Załącznik Nr 3 - Rozliczenie kosztów zagranicznej podróży służbowej.

F. Załącznik Nr 3A - Rozliczenie kosztów zagranicznej podróży służbowej w ramach programu Erasmus +

G. Załącznik Nr 4 - Umowa odbycia podróży służbowej krajowej / zagranicznej.

 

 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 314
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 368
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 302
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 316
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 312
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 334
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 323
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 348
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 319
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 335
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 309
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 315
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 310
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 376
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 305
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 298
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 304
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 308
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 303
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 339
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 339
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 320
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 331
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 312
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 290
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 291
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 290
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 302
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 325
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 324
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 298
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 387
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 322
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 318
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 297
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 321
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 328
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 295
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 312
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 295
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 304
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 309
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 321
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 298
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 299
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 294
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 342
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 538
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 376
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 422
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 378
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Liczba pobrań: 293
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 15.01.2014 09:19
Ostatnio zaktualizował: Anna Krzciuk
Data ostatniej aktualizacji: 21.04.2015 12:58
Liczba wyświetleń: 1046