W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wróć

2016

1. Zarządzenie Nr I/05/2016 z dnia 8 marca 2016 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.

2. Zarządzenie Nr I/06/2016 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie okresowej oceny nauczycieli akademickich  w roku 2016.

Załącznik Nr 1 - arkusz oceny dla pracowników naukowo - dydaktycznych (mianowanych z tytułem profesora), za lata 2011/2012 -2014/2015

Załacznik Nr 2 - arkusz oceny dla pracowników naukowo - dydaktycznych, za lata 2013/2014 - 2014/2015

Załącznik Nr 3 - arkusz oceny dla straszych wykładowców i wykładowców (prowadzących działalność artstyczną), za lata 2013/2014 - 2014/2015

Załącznik Nr 4 - arkusz oceny dla starszych wykładowców i wykładowców (dot. pracowników dydaktycznych  nie prowadzących działalności artstycznej), za lata 2013/2014 - 2014/2015

Załącznik Nr 5 - arkusz oceny dla aststentów, za lata 2013/2014 - 2014/2015

3. Zarządzenie Nr I/07/2016 z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie powołania Sekcji IT w ASP.

4. Zarządzenie Nr I/10/2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r. w sprawie harmonogramu egzaminów wstępnych na I rok studiów na rok akademicki 2016/2017.

5. Zarządzenie Nr I/11/2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r. zmieniające treść Zarządzenia Nr I/64/2015 z dnia 10.11.2015 w sprawie zasad przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów.

Porozumienie zawarte w dniu 1 kwietnia 2016 r.

6. Zarządzenie Nr I/12/2016 z dnia 15 kwietnia 2016 r. w sprawie zmian w składzie Uczelnianego Zespołu ds. Jakości Kształcenia 2012 - 2016.

7. Zarządzenie Nr I/18/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie powołania Zespołu ds. Ankietyzacji w ASP.

8. Zarządzenie Nr I/25/2016 z dnia 11 maja 2016 r. w sprawie wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne w roku akademickim 2016/2017.

9. Zarządzenie Nr I/26/2016 z dnia 12 maja 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji dotyczącej przejęcia prac w procesie dydaktycznym na ASP.

Załacznik Nr 1 - Instrukcja postępowania dot. przejęcia prac studenckich powstałych w procesie dydaktycznym na ASP.

Załącznik Nr 2 - Protokół przejęcia dzieła

10. Zarżadzenie Nr I/27/2016 z dnia 12 maja 2016 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej dokonującej wyboru plakatu promującego Święto Wrocławia 2016 oraz prac wyróżnionych w Konkursie.

11. Zarządzenie NR I/29/2016 z dnia 19 maja 2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za postępowanie zwiazane z przyjęciem na studia w roku akademickim 2016/2017.

12. Zarządzenie Nr I/30/2016 z dnia 19 maja 2016 r. w sprawie warunków wypłacania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w roku 2016.

13. Zarządzenie Nr I/31/2016 z dnia 25 maja 2016 r. w sprawie zmiany nazwy Pracowni Reklamy na Pracownię Reklamy i Informacji Wizualnej.

14. Zarządzenie Nr I/32/2016 z dnia 25 maja 2016 r. w sprawie likwidacji Pracownik Fotomediów i powołania trzech nowych pracowni.

15. Zarządzenie Nr I/33/2016 z dnia 25 maja 2016 r. w sprawie powołania Komisji Rektorskiej ds. komercjalizacji  - zespołu doradczo - opiniującego działającego przy Rektorze.

16. Zarządzenie Nr I/34/2016 z dnia 15 czerwca 2016 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr I/49/2013 ws. wprowadzenia w życie Zasad zatrudniania i wynagradzania w ASP osób uczestniczących w realizacji projektów i innych przedsięwzięć ze żródeł zewnętrznych.

17. Zarządzenie Nr I/35/2016 z dnia 15 czerwca 2016r. w sparwie wprowadzenia Instrukcji dotyczącej realizacji projektów zewnętzrnych wraz z karta projektu.

Załącznik Nr 1 - karta prokjektu.

18. Zarządzenie Nr I/36/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej na Międzywydziałowe Studia Doktoranckie ASP  w roku akademickim 2016/2017.

19. Zarządzenie Nr I/37/2016 z dnia 5 lipca 2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat ponoszonych przez cudzoziemców za studia stacjonarne w roku akademickim 2016/2017.

20. Zarządzenie Nr I/38/2016 z dnia 5 lipca 2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za powtarzanie określonych zajęć na studiach stacjonarnych z powodu niezadawalających wyników w nauce.

21. Zarządzenie Nr I/39/2016 z dnia 5 lipca 2016 r. w sprawie organizacji roku akademickiego 2016/2017.

22. Zarządzenie Nr I/41/2016 z dnia 18 lipca 2016 r. w sprawie realizacji projektu pt. "Przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie straegii wzorniczej na rzecz firmy Metal Process Sp. z o.o."

23. Zarządzenie Nr I/42/2016 z dnia 18 lipca 2016 r. w sprawierealizacji projektu pt."Przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie straegii wzorniczej na rzecz firmy Wojciech Pawłowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Cerkamed".

24. Zarządzenie Nr I/43/2016 z dnia 1 sierpnia 2016 r. zmieniające treść Zarządzenia Nr I/42/2015 z dnia 17 lipca 2016 r. w sprawie wprowadzenia obowiązujących w ASP wzorów druków dotyczących spraw pracowniczych.

Załacznik nr 17 - Oświadczenie mające na celu ustalenie właściwego identyfikatora podatkowego.

Załącznik nr 18 - Oświadczenie pracownika dla celów stosowania podwyższonych kosztów uzyskania przychodów.

Załącznik nr 19 - Oświdczenie dot. zgody na pzrekazanie wynagrodzenia z tytułu zatrudnienia.

25. Zarządzenie Nr I/44/2016 z dnia 14 września 2016 r. zmieniające Zarządzenie Nr I/36/2016 z dnia 29 czerwaca 2016 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej na Międzywydziałowe Studia Doktoranckie ASP w roku akademickim 2016/2017.

26. Zarządzenie Nr I/45/2016 z dnia 14 września 2016 r. w sprawie powołania Komisji Rekrurtacyjnej na Niestacjonarne Studia Doktoranckie w języku angielskim w roku akademickim 2016/2017.

27. Zarządzenie Nr I/46/2016 z dnia 14 września 2016 r. w sparwie wprowadzenia Regulaminu ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów ASP.

28. Zarządzenie Nr I/47/2016 z dnia 1 października 2016 r. w sprawie kursu dokształcającego w roku akademickim 2016/2017.

29. Zarządzenie Nr I/48/2016 z dnia 13 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia I/24/2014 z dnia 8 kwietnia 2014r. w sprawie zasad planowania, organizacji i wykonywania zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony w ASP.

30. Zarządzenie Nr I/49/2016 z dnia 13 października 2016 r. w sprawie ustalenia stałej komisji przetargowej.

31. Zarządzenie Nr I/50/2016 z dnia 14 padziernika 2016 r. dotyczące wprowadzenia instrukcji w sprawie ustalenia zasad korzystania z samochodów służbowych w ASP.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Rektora Nr I/50/2016

Załącznik Nr 1 - do Instrukcji (Zamówienie w sprawie zapotrzebowania na samochód służbowy)

Załącznik Nr 2 - do Instrukcji (Protokół Zdawczo - Odbiorczy)

Załącznik Nr 3 - do Instrukcji (Upoważnienie)

Załącznik Nr 4 - do Instrukcji (wykorzystanie samochodów służbowych)

32. Zarządzenie Nr I/51/2016 z dnia 21 października 2016 r. w sprawie powołania Rady Wystawienniczej na kadencję 2016-2020.

33. Zarządzenie Nr I/52/2016 z dnia 21 października 2016 r. w sprawie powołania rady Bibliotecznej na kadencję 2016-2020.

34. Zarządzenie Nr I/53/2016 z dnia 21 października 2016 r. w sprawie powołania rzecznika dyscyplinarnego dla nauczycieli akademickich ASP.

35. Zarządzenie Nr I/54/2016 z dnia 21 października 2016 r. w sprawie powołania rzeczników dyscyplinarnych dla studentów ASP.

36. Zarządzenie Nr I/55/2016 z dnia 21 października 2016 r. w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej.

37. Zarządzenie Nr I/60/2016 z dnia 21 października 2016 r. w sprawie powołania rzecznika dyscyplinarnego dla doktorantów ASP.

38. Zarządzenie Nr I/61/2016 z dnia 28 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu dot. wystawiania legitymacji służbowych dla nauczycieli akademickich zatrudnionych w ASP.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr I/61/2016 - Regulamin

Załącznik Nr 1 do Regulaminu - wniosek o wystawienie legitymacji służbowej.

Załącznik Nr 2 do Regulaminu - kalkulacja kosztów.

39. Zarządzenie Nr I/62/2016 z dnia 28 października 2016 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świdczeń pomocy materialnej dla syudentów ASP.

40. Zarządzenie Nr I/63/2016 z dnia 7 listopada 2016 r. w sprawie powołania stypendialnej komisji doktoranckiej w ASP.

41. Zarządzenie Nr I/64/2016 z dnia 7 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia wysokości świadczeń pomocy materialnej dla doktorantów oraz kryteriów ich przyznawania w roku akademickim 2016/2017.

42. Zarządzenie Nr I/65/2016 z dnia 7 listopada 2016 r. w sprawie powołania odwoławczej komisji stypendialnej Międzywydziałowych Studiów Doktoranckich.

43. Zarządzenie Nr I/66/2016 z dnia 16 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia w Bibliotece ASP odpłatności za wydruki w kolorze.

44. Zarządzenie Nr I/67/2016 z dnia 24 listopada 2016 r. w sprawie realizacji projektu pt."Przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie strategii wzorniczej na rzecz firmy "Mag Dystrybucja" Sp. Z o.o., Sp. komandytowa".

45. Zarządzenie Nr I/71/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia nowego Regulaminu przyznawania świadczeń pomocy materialnej dla doktorantów ASP ze środków funduszu pomocy materialnej dla studentów i doktorantów.

46. Zarządzenie Nr I/73/2016 z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Uczelnianego Zespołu ds. Jakości Kształcenia na czas trwania kadencji 2016-2020.

47. Zarządzenie Nr I/74/2016 z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Wydziałowych Zespołów ds. Jakości Kształcenia na czas trwania kadencji 2016-2020.

48. Zarządzenie nr I/75/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie przeprowadzenia pracy badawczo - rozwojowej polegającej na wykonaniu plomby z tworzywa sztucznego z chipem RFID do kontaktu z żywnością na rzecz firmy ISS RFID Sp. Z o.o. z siedzibą w Gdyni.

49. Zarządzenie Nr I/76/2016 z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie utworzenia Punktu Kierowania w ASP w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa narodowego.

50. Zarządzenie Nr I/77/2016 z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Socjalnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych ASP we Wrocławiu.

51. Zarządzenie Nr I/78/2016 z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 301
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 275
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 294
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 317
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 299
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 331
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 308
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 288
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 303
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 316
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 290
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 296
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 336
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 332
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 306
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 299
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 324
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 315
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 280
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 323
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 306
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 336
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 281
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 279
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 282
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 271
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 317
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 321
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 313
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 271
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 324
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 351
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 436
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 301
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 291
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 290
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 284
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 306
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 295
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 268
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 648
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 277
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 802
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 289
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 304
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 282
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 282
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 270
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 292
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 276
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 266
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 293
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 349
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 268
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 319
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 406
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 272
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 284
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 290
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 290
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 298
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 262
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 264
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 277
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 300
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 345
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 310
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Liczba pobrań: 269
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 11.01.2016 10:50
Ostatnio zaktualizował: Anna Krzciuk
Data ostatniej aktualizacji: 24.10.2017 15:08
Liczba wyświetleń: 1207