W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Strona internetowa Akademii Sztuk Pięknych im. Eugenisuza Gepperta we Wrocławiu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wróć

2011

 

Załączniki do poszczególnych dokumentów dostępne są po złożeniu Wniosku

o udostępnienie informacji publicznej.

1. Zarządzenie nr I/5/2011 z dnia 5 stycznia 2011 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów.

2. Zarządzenie nr I/9/2011 z dnia 15 lutego 2011 r. w sprawie utworzenia kursu animacji 3D przy wykorzystaniu systemu motion capture.

3. Zarządzenie nr I/12/2011 z dnia 21 marca 2011 r. w sprawie powołania pełnomocnika rektora ds. osób niepełnosprawnych.

4. Zarządzenie nr I/13/2011 z dnia 30 marca 2011 r. w sprawie opracowania "Planu Operacyjnego funkcjonowania ASP w warunkach zewnętzrnego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny"

5. Zarządzenie nr I/14/2011 z dnia 7 kwietnia 2011 r. w sprawie powierzenia obowiązków Administratora Sieci Informatycznych ASP we Wrocławiu.

6. Zarządzenie nr I/15/2011 z dnia 7 kwietnia 2011 r. w sprawie likwidacji Kancelarii Niejawnej w ASP we Wrocławiu.

7. Zarządzenie nr I/16/2011 z dnia 12 kwietnia 2011 r. w sprawie wysokości miesięcznego wynagrodzenia za kierowanie i sprawowanie opieki dydaktycznej na plenerach.

8. Zarządzenie nr I/17/2011 z dnia 15 kwietnia 2011 r. w sprawie powierzenia obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji ASP we Wrocławiu.

9. Zarządzenie nr I/22/2011 z dnia 4 maja 2011 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr I/28A/2010 z dnia 31.05.2010 r. dotyczącego projektu "Budowa Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Centrum Sztuk Użytkowych. Centrum Innowacyjności" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013. Priorytet XI "Kultura i dziedzictwo kulturowe".

10. Zarządzenie nr I/23/2011 z dnia 2 maja 2011 r. w sprawie ustalenia składu stałej komisji przetargowej.

11. Zarządzenie nr I/25/2011 z dnia 11 maja 2011 r. w sprawie wysokości opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia w roku akademickim 2011/2012.

12. Zarządzenie nr I/36/2011 z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie ustalenia podstawowych zasad wykonywania drobnych usług pozaedukacyjnych i pobierania opłat przez jednostki organizacyjne Uczelni.

13. Zarządzenie nr I/37/2011 z dnia 30 maja 2011 r. w sprawie opłat za zajęcia dydaktycznena studiach niestacjonarnych.

14. Zarządzenie nr I/39/2011 z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie zmiany do załącznika nr 8 dot. zasad rachunkowości.

15. Zarządzenie nr I/40/2011 z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie zmiany treści następujących unormowań wewnętrznych: Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz Zarządzenia nr I/22/1999 z 19 pażdziernika 1999 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania "Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego w ASP we Wrocławiu".

16. Zarządzenie nr I/40A/2011 z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie opisu przedmiotu zgodnego z zaleceniami Krajowych Ram Kwalifikacji (KRK) dla Szkolnictwa Wyższego oraz standardami Europejskiego Systemu Transferu i Akumulacji Punktów (ECTS).

17. Zarządzenie nr I/43/2011 z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zawierania przez ASP umów zlecenia i umów o dzieło z osobami fizycznymi.

18. Zarządzenie nr I/44/2011 z dnia 14 pażdziernika 2011 r. w sprawie refundacji pracownikom ASP kosztów zakupu okularów korygujących wzrok zatrudnionych na stanowiskach pracy wyposażonych w monitory ekarnowe.

19. Zarządzenie nr I/51/2011 z dnia 21 pażdziernika 2011 r. w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej

20. Zarządzenie nr I/52/2011 z dnia 21 pażdziernika 2011 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów.

21. Zarządzenie nr I/53/2011 z dnia 27 pażdziernika 2011 r. w sprawie zasad delegowania oraz rozliczania kosztów związanych z podróżami służbowymi odbywanymi w celu realizacji zadań ASP we Wrocławiu.

22. Zarządzenie nr I/54/2011 z dnia 27 pażdziernika 2011 r. w sprawie zmiany dokumentacji opisującej zasady rachunkowości.

23. Zarządzenie nr I/55/2011 z dnia 4 listopada 2011 r. w sprawie zasad działania stałego dyżuru ASP we Wrocławiu.

24. Zarządzenie nr I/56/2011 z dnia 10 listopada 2011 r. w sprawie zasad przyznawania pracownikom dodatków specjalnych za prace wykonane w warunkach szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia.

25. Zarządzenie nr I/57/2011 z dnia 24 listopada 2011 r. w sprawie opłat za uczestniczenie w zajęciach nieobjętych planem studiów.

26. Zarządzenie nr I/60/2011 z dnia 17 grudnia 2011 r. określające proces zarządzania ryzykiem w ASP we Wrocławiu.

27. Zarządzenie nr I/61/2011 z dnia 17 grudnia 2011 r. w sprawie zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w ASP we Wrocławiu.

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 330
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 312
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 327
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 367
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 301
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 325
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 305
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 313
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 311
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 326
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 300
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 322
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 308
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 333
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 316
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 330
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 350
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 350
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 341
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 315
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 335
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 319
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 342
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 366
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 310
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 335
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Liczba pobrań: 307
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 27.02.2012 11:26
Ostatnio zaktualizował: Anna Krzciuk
Data ostatniej aktualizacji: 27.02.2012 11:46
Liczba wyświetleń: 1034