W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Strona internetowa Akademii Sztuk Pięknych im. Eugenisuza Gepperta we Wrocławiu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wróć

2015

1.Zarządzenie Nr I/07/2015 z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie ustalenia zasad przebywania na terenie budynków ASP.

2. Zarządzenie Nr I/08/2015 z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie zasad pobierania kluczy do pomieszczeń Uczelni przez pracowników i studentów ASP.

3. Zarządzenie Nr I/09/2015 z dnia 20 stycznia 2015 r. w sprawie udziału w działowym ćwiczeniu obronnym pod kryptonimem "Dziedzictwo 2015"

4. Zarządzenie Nr I/10/2015 z dnia 3 lutego 2015 r. w sprawie ustalenia wykazów osób prowadzących zajęcia na studiach niestacjonarnych, podyplomowych oraz doktoranckich uprawnionych do pobierania kluczy, nie bedących pracownikiami ASP.

5. Zarządzenie Nr I/11/2015 z dnia 3 lutego 2015 r. w zmiany par. 3 ust. 2 i par. 6 ust. 2 Zarządzenia Nr I/67/2014 z dnia 23 października 2014 r.  - zmieniająca zasady pzrtyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów.

6. Zarządzenie Nr I/12/2015 z dnia 26 lutego 2015 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.

7. Zarządzenie Nr I/13/2015 z dnia 24 marca 2015 r. w sprawie warunków przyznania i wypłacania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w roku 2015.

8. Zarządzenie Nr I/14/2015 z dnia 8 kwietnia 2015 r. w sprawie harmonogramu egzaminów wstępnych na I rok studiów na rok akademicki 2015/2016.

9.  Zarządzenie Nr I/15/2015 z dnia 20 kwietnia 2015 r. w sprawie kryteriów przyznania stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w roku 2015 na pierwszym roku studiów.

10. Zarządzenie Nr I/16/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów ASP we Wrocławiu.

11. Zarządzenie Nr I/17a/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie powołania Działu Organizacji i Kadr w ASP.
Załącznik

12. Zarządzenie Nr I/22/2015 z dnia 6 maja 2015 r. w sprawie działań podejmowanych przez ASP w zakresie zapobiegania plagiatom i ich wykrywania.

13. Zarządzenie Nr I/31/2015 z dnia 22 maja 2015 r. w sprawie zmiany nazwy Pracowni Wydawnictw na Pracownię Projektowania Litery i Form Wydawniczych.

14. Zarządzenie Nr I/32/2015 z dnia 22 maja 2015 r. w sprawie utworzenia w katedrze Projektowania Graficznego Pracowni Interfejsu Graficznego.

15. Zarządzenie Nr I/33/2015 z dnia 22 maja 2015 r. w sprawie zmiany nazw czterech Pracowni Katedry Projektowania Graficznego.

16. Zarządzenie Nr I/34/2015 z dnia 26 maja 2015 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia w roku akademickim 2015/2016.

17. Zarządzenie Nr I/35/2015 z dnia 27 maja 2015 r. w sprawie ponoszenia opłat przez cudzoziemców za studia stacjonarne w roku akademickim 2015/2016.

18. Zarządzenie Nr I/36/2015 z dnia 27 maja 2015 r. w sprawie opłat za powtarzanie określonych zajęć na studiach stacjonarnych z powodu niezadawalających wyników w nauce.

19. Zarządzenie Nr I/37/2015 z dnia 8 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia obowiązujących zworów druków dotyczących urlopów pracowników zatrudnionych w ASP.

a). Wniosek o urlop.

b). Wniosek o urlop na żądanie.

c). Wniosek o urlop bezpłatny.

20. Zarządzenie Nr I/38/2015 z dnia 12 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia obowiązku używania elektronicznej korespondencji służbowej (e-mail) przez pracowników zatrudnionych w ASP.

21. Zarządzenie Nr I/39/2015 z dnia 17 czerwca 2015 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej na Miedzywydziałowe Studia Doktoranckie ASP w roku akademickim 2015/2016.

22. Zarządzenie Nr I/40/2015 z dnia 17 czerwca 2015 r. w sprawie wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne w roku akademickim 2015/2016.

23. Zarządzenie Nr I/41/2015 z dnia 17 czerwca 2015 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej na niestacjonarne studia doktoranckie w języku angielskim w ASP w roku akademickim 2015/2016.

24. Zarządzenie Nr I/42/2015 z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie wprowadzenia obowiązujących w ASP wzorów druków dotyczących spraw pracowniczych.

Załączniki (od 1 do 16) do Zarządzenia Nr I/42/2015.

25. Zarządzenie Nr I/43/2015 z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie określenia procedury i kryteriów uzyskania zgody na podjęcie lub kontynuowanie dodatkowego zatrudnienia nauczycieli akademickich u pracodawcy prowadzącego działalność naukowo - dydaktyczną, dla których ASP jest podstawowym miejscem pracy.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenie Nr I/43/2015.

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr I/43/2015.

Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr I/43/2015.

Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr I/43/2015.

Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr I/43/2015.

26. Zarządzenie Nr I/44/2015 z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie zmian w Regulaminie udzialania zamówień publicznych w ASP wprowadzonym w życie Zarządzeniem Rektora nr  I/24/2012 w dniu 10 maja 2012r.

27. Zarządzenie Nr I/45/2015 z dnia 31 lipca 2015 r. zmieniające Zarządzenie Nr I/39/2015 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej na Międzywydziałowe Studia Doktoranckie ASP w roku akademickim 2015/2016.

28. Zarządzenie Nr I/46/2015 z dnia 6 sierpnia 2015 r. w sprawie zasad wyceny druków zwartych (książki, katalogi z wystaw) i nośników w wersji elektronicznej (CD - ROM, DVD) w Bibliotece Uczelni.

29. Zarządzenie Nr I/47/2015 z dnia 6 sierpnia 2015 r. w sprawie określenia działań i ich harmonogramu celem wykonania obowiązku potwierdzenia efektów uczenia się w ASP.

30. Zarządzenie Nr I/48/2015 z dnia 21 sierpnia 2015 r. w sprawie ochrony danych osobowych w ASP.

31. Zarządzenie Nr I/49/2015 z dnia 27 sierpnia 2015 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej na Międzywydziałowe Studia Doktoranckie w ASP  w roku akademickim 2015/2016.

32. Zarządzenie Nr I/50/2015 z dnia 11 września 2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla Doktorantów Międzywydziałowych Studiów Doktoranckich ASP.

33. Zarządzenie Nr I/51/2015  z dnia 11 września 2015 r. w sprawie zmiany dokumentacji opisującej zasady rachunkowości.

34. Zarządzenie Nr I/52/2015 z dnia 23 września 2015 r. w sprawie wprowadzenia obowiązujących w ASP wzorów druków dotyczących zawierania umów cywilnoprawnych.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr I/52/2015.

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr I/52/2015.

Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr I/52/2015.

Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr I/52/2015.

Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr I/52/2015.

Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr I/53/2015.

Załącznik Nr 7 do Zarządzenia Nr I/53/2015.

Załącznik Nr 8 do Zarządzenia Nr I/54/2015.

Załącznik Nr 9 do Zarządzenia Nr I/52/2015.

Załącznik Nr 10 do Zarządzenia Nr I/52/2015.

35. Zarządzenie Nr I/53/2015 z dnia 28 września 2015 r. w sprawie wprowadzenia Procedury oceny wniosków o przyznanie stypendium doktoranckiego w ASP.

36. Zarządzenie Nr I/54/2015 z dnia 28 września 2015 r. w sprawie wprowadzenie Regulaminu przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP.

37. Zarządzenie Nr I/54a/2015 z dnia 28 września 2015 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników za pracę związaną z obsługą niestacjonarnych studiów doktoranckich w j. angielskim w roku akademickim 2015/2016.

38. Zarządzenie Nr I/55/2015 z dnia 1 października 2015 r w sprawie: kursu dokształcającego w roku akademickim 2015/2016 .

39. Zarządzenie Nr I/56/2015 z dnia 23 października 2015 r. w sprawie przekształcenia Ośrodka Dokumentacji Sztuki ASP.

Zadania ODS.

40. Zarządzenie Nr I/57/2015 z dnia 23 pażdziernika 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wystaw zewnętrznych w ASP.

Regulamin wystaw zewnetrznych w ASP

Załącznik Nr 1 - Umowa użyczenia /najmu utworów

Załącznik Nr 2 - Protokół zdawczo - odbiorczy utworu

Załącznik Nr 3 - Umowa najmu/ użyczenia utworu

41. Zarządzenie Nr I/58/2015 z dnia 23 października 2015 r w sprawie powołania Uczelnianej Komisji ds. potwierdzania efektów uczenia się w ASP.

42. Zarządzenie Nr I/59/2015 z dnia 26 października 2015 r. w sprawie powołania stypendialnej komisji doktoranckiej w ASP.

43. Zarzadzenie Nr I/60/2015  z dnia 26 października 2015 r. w sprawie ustalenia stałej komisji przetargowej.

44. Zarządzenie Nr I/61/2015 z dnia 5 listopada 2015 r. w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej Międzywydziałowych Studiów Doktoranckich.

45. Zarządzenie Nr I/62/2015 z dnia 5 listopada 2015 r. w sprawie ustalenia wysokości świadczeń pomocy materialnej dla doktorantów oraz kryteriów ich przyznawania w roku akademickim 2015/2016.

46. Zarządzenie Nr I/63/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie powołania Odwoławczej Komisji Stypendialnej.

47. Zarządzenie Nr I/64/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów ASP.

48. Zarządzenie Nr I/69/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Wydarzeń Wewnętzrnych w ASP.

Regulamin Wystaw Wewnętrznych.

Załącznik Nr 1 - Formularz zgłoszeniowy wydarzenia

Załącznik Nr 2 - Protokół zdawczo - odbiorczy

Załącznik Nr 3 - umowa użyczenia, najmu utworu

Załącznik Nr 3 - umowa użyczenia, najmu utworu, wersja angielska

Załącznik Nr 4 - protokół zdawczo - odbiorczy utworu

Załącznik Nr 4 - protokół zdawczo - odbiorczy utworu, wersja angielska

49. Zarządzenie Nr I/70/2015 z dnia 30 listopada 2015 r. w sprawie powołania Wydziałowych Komisji Weryfikacyjnych ds. potwierdzenia efektów uczenia się w ASP.

50. Zarządzenie Nr /73/2015 z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia obowiazujących w ASP wzorów druków dotyczących uprawnień związanych z rodzicielstwem oraz dokumentów dołączanych do takich wzorów.

Załącznik Nr 1 - wniosek o udzielenie urlopu macierzyńskiego przed datą porodu.

Załącznik Nr 2 - wniosek o urlop macierzyński.

Załacznik Nr 3 - wniosek o urlop rodzicielski w pełnym wymiarze.

Załącznik Nr 4 - wniosek o urlop rodzicielski/część urlopu rodzicielskiego.

Załącznik Nr 5 - oświadczenie w sprawie wykorzystania urlopu rodzicielskiego.

Załącznik Nr 6 - wniosek o urlop wychowawczy.

Załącznik Nr 7 - wniosek o udzielenie urlopu ojcowskiego.

Załącznik Nr 8 - wniosek o udzielenie urlopu rodzicielskiego połączonego z wykonaniem pracy.

Załącznik Nr 9 - wniosek o rezygnację z urlopu macierzyńskiego.

Załącznik Nr 10 - wniosek o rezygnację z urlopu rodzicielskiego.

51. Zarządzenie Nr I /74/2015 z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za potwierdzenie efektów uczenia się  w roku akademickim 2016/2017.

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 319
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 311
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 355
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 339
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 369
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 327
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 327
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 326
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 324
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 369
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 356
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 354
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 350
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 339
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 325
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 332
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 422
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 341
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 380
Wniosek o urlop
pdf, 865.54KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 353
Wniosek o urlop na żądanie.
pdf, 789.1KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 445
Wniosek o urlop bezpłatny
pdf, 758.57KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 411
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 393
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 359
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 319
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 382
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 496
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 376
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 388
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 404
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 325
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 326
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 331
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 340
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 310
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 314
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 332
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 308
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 317
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 309
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 379
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 400
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 354
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 368
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 379
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 302
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 299
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 306
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 332
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 322
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 309
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 304
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 305
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 308
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 320
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 296
Zadania ODS.
pdf, 596.33KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 318
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 303
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 520
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 409
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 361
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 315
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 312
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 306
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 376
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 312
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 335
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 410
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 330
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 295
Regulamin Wystaw Wewnętrznych.
pdf, 2.82MB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 403
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 314
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 352
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 684
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 336
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 355
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 304
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 326
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 380
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 325
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 508
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 352
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 359
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 328
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 927
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 488
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 340
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 350
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 407
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 20.01.2015 13:50
Liczba pobrań: 293
Wytworzył: Rektor
Data wytworzenia: 15.04.2021
Opublikował w BIP: Anita Grządziel
Data opublikowania: 15.04.2021 08:31
Ostatnio zaktualizował: Anita Grządziel
Data ostatniej aktualizacji: 27.10.2021 15:05
Liczba wyświetleń: 1188