1. Zarządzenie Nr I/08/2020 z dnia 20 stycznia 2020r. w sprawie: zmiany w składzie Rady Dyscypliny Artystycznej ASP we Wrocławiu.
2. Zarządzenie Nr I/09/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie: powołania Działu Współpracy Międzynarodowej i Promocji w ASP we Wrocławiu.
Załącznik
3. Zarządzenie Nr I/10/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia w życie Polityki Ochrony Danych Osobowych w ASP we Wrocławiu.
4. Zarządzenie Nr I/11/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu przyznawania stypendiów w Szkole Doktorskiej ASP we Wrocławiu w ramach programu STER-nabór 2018.
Załącznik nr 1 i 2 - Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie stypendium.
Załącznik nr 3 -Szczegółowe zasady oceny wniosków o przyznanie stypendium.
Załacznik nr 4 - Wniosek o przyznanie stypendium.
Załącznik nr 5 - Formularz zgłoszeniowy uczestnika.
Załacznik nr 6 - Oświadczenie podatkowe.
5. Zarządzenie Nr I/12/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: powoałania Doktoranckiej Komisji Stypendialnej Szkoły Doktorskiej ASP.
6. Zarządzenie Nr I/13/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: przeprowadzenia prac z zakresu działalności statutowej w obszarze wzornictwa polegającej na wykonaniu projektu mebli dla osób starszych i z niepełnosprawnościami na rzecz firmy JATI Sp. Z o.o. z siedzibą w Krakowie.
7. Zarządzenie Nr I/14/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do Zarządzenia nr I/67/2019 z dnia 28.10.2019 w sprawie: ustalenia wysokości świadczeń dla doktorantów przyjętych na studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020 oraz kryteriów ich przyznawania w roku akademickim 2019/2020.
8. Zarządzenie Nr I/15/2020 z dnia 18 lutego 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest "Dostawa i wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania uczelnią oraz zakup licencji i wdrożenie systemu archiwizacji prac artstycznych - z podziałem na dwie części" w ramach projektu "Umiędzynarodowienie kształcenia, kompetentna kadra i nowoczesne zarządzanie gwarancją jakości i międzynarodowej obecności ASP".
9. Zarządzenie Nr I/16/2020 z dnia 18 lutego 2020 r. w sprawie: sprawdzenia zgodności zmian wprowadzonych do Regulaminu Samorządu Studenckiego w ASP z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i Statutem ASP we Wrocławiu.
Regulamin Samorządu Studenckiego
Ordynacja Wyborcza
10. Zarządzenie Nr I/17/2020 z dnia 18 lutego 2020 e. w sprawie: stwierdzenia zgodności zmian wprowadzonych Regulaminem Samorządu Doktorantów w ASP z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i Statutem ASP we Wrocławiu.
Załącznik nr 1 - Regulamin samorządu doktorantów ASP.
11. Zarządzenie Nr I/18/2020 z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie: powołania Działu Zamówień Publicznych w ASP.
Załącznik nr 1 - Zadania Działu Zamówień Publicznych
12. Zarządzenie Nr I/20/2020 z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie wstrzymania wszelkich wyjazdów i przyjazdów studentów, doktorantów i pracowników.
13. Zarządzenie Nr I/21/2020 z dnia 2 marca 2020 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń dla studentów ASP.
14. Zarządzenie Nr I/23/2020 z dnia 10 marca 2020 r. w sprawie wstrzymania zajęć dydaktycznych i innych form kształcenia w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem SARS-CoV-2 wśród studentów, doktorantów, uczestników studiów podyplomowych i pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu oraz wprowadzenia zakazu odwiedzin i kwaterowania nowych osób na terenie domu studenckiego Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu.
15. Zarządzenie Nr I/25/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. E. Geppertaa we Wrocławiu w tryb pracy zdalnej.
16. Zarządzenie Nr I/26/2020 z dnia 14 marca 2020 r. w sprawie odwołania wszelkich wydarzeń i zgromadzeń oraz przesunięcia terminu wyborów rektora i prorektorów.
17. Zarządzenie Nr I/27/2020 z dnia 14 marca 2020 r. w sprawie: utworzenia stanowisk prorektorów w ASP.
18. Zarządzenie Nr I/29/2020 z dnia 26 marca 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu w tryb pracy zdalnej.
19. Zarządzenie Nr I/30/2020 z dnia 27 marca 2020 r. w sprawie zasad regulujących tryb dostosowania zajęć do formy zdalnej ich prowadzenia w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-Co V-2.
20. Zarządzenie Nr I/31/2020 z dnia 10 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników ASP w tryb pracy zdalnej.
21. Zarządzenie Nr I/31a/2020 z dnia 20 kwietnia 2020 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia nr I/59/2019 Rektora ASP z dnia 15.10.2019 r. w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów i doktorantów ASP (tekst jednolity), stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia.
22. Zarządzenie Nr I/32/2020 z dnia 23 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu w tryb pracy zdalnej.
23. Zarządzenie Nr I/33/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad rekrutacji do Szkoły doktorskiej ASP.
Załącznik nr 1 - Warunki i tryb rekrutacji
24. Zarządzenie Nr I/34/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. Określenie Programu kształcenia w Szkole doktorskiej ASP
Załącznik nr 1 - Program kształcenia
25. Zarządzenie Nr I/35/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. Zmiana treści Regulaminu Szkoły doktorskiej ASP.
Załącznik nr 1 - Regulamin Szkoły doktorskiej
26. Zarządzenie Nr I/36/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie: zmiany trybu pracy pracowników ASP w tryb pracy zdalnej.
27. Zarządzenie Nr I/37/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie ustalenia programu studiów drugiego stopnia, stacjonarnych na kierunku Wzornictwo.
28. Zarządzenie Nr I/42/2020 z dnia 13 maja 2020 r. w sprawie zmiany planu rzeczowo - finansowego na 2019.
29. Zarządzenie Nr I/45/2020 z dnia 18 maja 2020 r. w sprawie: wysokości zapomogi dla studentów z powodu utraty przez studenta lub członka jego rodziny źródła dochodu, spowodowaną ograniczeniami w funkcjonowaniu pracodawców, które zostały nałożone w związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, w semestrze letnim w roku akademickim 2019/2020.
29. Zarządzenie Nr I/48/2020 z dnia 20 maja 2020 r. w sprawie dostępu do infrastruktury uczelni dla studentów - dyplomantów, doktorantów, studentów studiów anglojęzycznych, stypendystów.
30. Zarządzenie Nr I/49/2020 z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie: Powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.
31. Zarządzenie Nr I/52/2020 z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników ASP w tryb pracy zdalnej.
32. Zarządzenie Nr I/55/2020 z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie organizacji funkcjonowania Studenckiej Galerii Sztuki Współczesnej MD-S w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.
33. Zarządzenie Nr I/56/2020 z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie organizacji pracy Biblioteki ASP i postępowania ze zbiorami bibliotecznymi ASP - w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.
34. Zarządzenie Nr I/57/2020 z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie przywracania zajęć w siedzibie uczelni i warunków ich realizacji oraz zasad korzystania z infrastruktury uczelni, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom prowadzącym zajęcia i biorącym w nich udział (studentom, doktorantom, stypendystom), pozostałym pracownikom oraz osobom trzecim, którym zezwolono na wstęp na teren uczelni.
35. Zarządzenie Nr I/60/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie przekazania danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia zdalnych wyborów organów uczelni, przedstawicieli do organów kolegialnych oraz osób pełniących inne funkcje z wyboru.
36. Zarządzenie Nr I/61/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie harmonogramu rekrutacji i limitów przyjęć do Szkoły Doktorskiej Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu.
37. Zarządzenie Nr I/62/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa, montaż oraz rozruch: 5 szt. pieców w tym: do wypalania szkła - 1 szt., wytopu szkła - 1 szt., wypalania ceramiki - 3 szt., dla ASP.
38. Zarządzenie Nr I/63/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego wraz z rozbiórką istniejącego komina z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w lokalizacji: Luboradów 2, 56-320 Luboradów dla ASP.
39. Zarządzenie Nr I/64/2020 z dnia 10 czerwca 2020 r w sprawie: przeprowadzenia prac z zakresu działalności statutowej w obszarze wzornictwa polegającej na wykonaniu projektu nowoczesnej linii jachtów na rzecz firmy INWESTMAX z siedzibą w Uchanie.
40. Zarządzenie Nr I/65/2020 z dnia 23 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup sprzętu komputerowego dla ASP.
41. Zarządzenie Nr I/67/2020 z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia nr I/61/2019 w sprawie powołania doktoranckiej komisji stypendialnej w ASP na rok akademicki 2019/2020.
42. Zarządzenie Nr I/68/2020 z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie: ustalenia wysokości miesięcznej kwoty zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP w 2020 r.
43. Zarządzenie Nr I/69/2020 z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie: ustalenia planu rzeczowo - finansowego na 2020 r.
44. Zarządzenie Nr I/70/2020 z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania składu Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej dla Interdyscyplinarnych studiów drugiego stopnia prowadzonych w języku angielskim w ASP w roku akademickim 2020/2021.
45. Zarządzenie Nr I/71/2020 z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie: organizacji roku akademickiego 2020/2021.
Załącznik - Kalendarz tabelaryczny
46. Zarządzenie Nr I/72/2020 z dnia 6 lipca 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do Regulaminu świadczeń dal studentów i doktorantów ASP wprowadzonego zarządzeniem Rektora nr I/45//2019 z dnia 12.07.2019 i zmienionego Zarządzeniem Rektora nr I/59/2019 z dnia 15.10.2019r.
Porozumienie
47. Zarządzenie Nr I/73/2020 z dnia 16 lipca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup licencji i wdrożenie systemu archiwizacji prac artystycznych dla ASP.
48. Zarządzenie Nr I/74/2020 z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie przyznawania stypendiów w Szkole doktorskiej ASP we Wrocławiu w ramach programu STER-nabór 2018.
49. Zarządzenie Nr I/75/2020 z dnia 27 lipca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są roboty budowlane polegające na budowie wiaty w Luboradowie 2 dla ASP we Wrocławiu.
50. Zarządzenie Nr I/76/2020 z dnia 27 lipca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa oprogramowania dla ASP we Wrocławiu.
51. Zarządzenie Nr I/78/2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.
Regulamin wynagradzania dla pracowników ASP.
52. Zarządzenie Nr I/79/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia wzorów dokumentów kadrowych uzupełniających Regulamin wynagradzania dla pracowników ASP.
Załączniki od 1 do 15 - wzory wniosków.
53. Zarządzenie Nr I/80/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie zasad przyznawania stypendium doktoranckiego doktorantom studiów doktoranckich przyjętych na studia przed rokiem 2019/2020 w ASP w roku akademickim 2020/2021.
Zasady przyznawania stypendium doktoranckiego doktorantom studiów doktoranckich przyjętych na studia przed rokiem 2019/2020 w ASP w roku akademickim 2020/2021.
Załącznik nr 1 - instrukcja wypełnienia wniosku.
Załącznik nr 2 - słownik pojęć.
Załącznik nr 3 - szczegółowe zasady oceny wniosków o przyznanie stypendium doktoranckiego.
Załącznik nr 4 - wniosek o przyznanie stypendium doktoranckiego.
54. Zarządzenie Nr I/81/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w Regulaminie przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP i ogłoszenia tekstu jednolitego Regulaminu.
Załącznik nr 1 - Regulamin przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP. Tekst jednolity.
55. Zarządzenie Nr I/82/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: przyporządkowania katedr do nowoutworzonych Wydziałów ASP.
56. Zarządzenie Nr I/83/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu dysponowania środkami z dotacji podmiotowej na zadania związane ze stwarzaniem osobom z niepełnosprawnościami warunków do pełnego udziału w procesie kształcenia i prowadzeniu działalności naukowej w ASP.
Regulamin
Załącznik nr 1 - wniosek o udzielenie wsparcia z dotacji podmiotowej.
Załącznik nr 2 - wniosek o udzielenie wsparcia indywidualnego.
Załącznik nr 3 - Kwestionariusz
Załącznik nr 4 - Karta ewidencji czasu pracy
57. Zarządzenie Nr I/84/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: utraty mocy niektórych Zarządzeń.
58. Zarządzenie Nr I/85/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: przedłużenia zakazu wszelkich wyjazdów zagranicznych studentów, doktorantów i pracowników ASP.
59. Zarządzenie Nr I/86/2020 z dnia 8 września 2020 r. w sprawie: wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających cykl kształcenia w roku akademickim 2020/2021.
Załącznik nr 1 - opłaty za studia stacjonarne z wykładowym językiem polskim w roku akademickim 2020/2021 dla cudzoziemców odbywających studia na zasadach odpłatności.
Załącznik nr 2 - opłaty za studia niestacjonarne w roku akademickim 2020/2021.
Załącznik nr 3 - opłaty związane z tokiem studiów dla cyklu studiów jednolitych magisterskich, studiów I stopnia i Studiów II stopnia rozpoczynających się w roku akademickim 2020/2021.
60. Zarządzenie Nr I/87/2020 z dnia 16 września 2020 r. w sprawie: opracowania "Planu operacyjnego funkcjonowania ASP w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny".
61. Zarządzenie Nr I/88/2020 z dnia 17 września 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa oprogramowania dla ASP.
62. Zarządzenie Nr I/89/2020 z dnia 18 września 2020 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia nr I/85/2020 w/s przedłużenia zakazu wszelkich wyjazdów zagranicznych studentów, doktorantów i pracowników ASP.
Order No I/89/2020 of 18 September 2020 on: amending Order No I/85/2020 on the subject of extending the ban on official international travel for all students, doctoral students and employees of the Academy of Fine Arts.
63. Zarządzenie Nr I/90/2020 z dnia 18 września 2020 r. w sprawie: powołania dziekana Szkoły Doktorskiej.
64. Zarządzenie Nr I/91/2020 z dnia 18 września 2020 r. w sprawie: szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.
Załącznik nr 1 - zasady przygotowania pomieszczeń administracyjnych i dydaktycznych ASP we Wrocławiu podczas stanu epidemii COVID-19.
Załącznik nr 2 - Sprawozdanie z realizacji zajęć w formie zdalnej po zakończonym cyklu zajęć.
Załącznik nr 3 - Oświadczenie
Załącznik nr 4 - Zasady korzystania z Biblioteki ASP w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid -19.
65. Zarządzenie Nr I/92/2020 z dnia 21 września 2020 r. w sprawie: powołania Rady Szkoły Doktorskiej
66. Zarządzenie Nr I/93/2020 z dnia 21 września 2020 r. w sprawie: powołania zespołu zadaniowego ds. monitorowania funkcjonowania uczelni w czasie pandemii.
67. Zarządzenie Nr I/94/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w Regulaminie przyznawania stypendiów w Szkole doktorskiej ASP we Wrocławiu w ramach programu STER - nabór 2018 oraz powołania Doktoranckiej Komisji Stypendialnej Szkoły doktorskiej ASP.
68. Zarządzenie Nr I/95/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego , którego przedmiotem jest: Dostawa, montaż oraz rozruch pieców dla ASP, w tym: 3 szt. pieców do wypalania szkła, 1 szt. pieca do wypalania ceramiki, zestawu dwóch urządzeń, składającego się z 1 szt. pieca do frytowania surowców ceramicznych oraz 1 szt. pieca do spiekania ceramiki.
69. Zarządzenie Nr I/96/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: zasad przyznawania i wypłacania świadczeń dla studentów ASP.
70. Zarządzenie Nr I/96a/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do Regulaminu świadczeń dla studentów i doktorantów ASP wprowadzonego Zarządzeniem Rektora nr I/45/2019 z dnia 12 lipca 2019 i zmienionego Zarządzeniem Rektora nr I/72/2019 z dnia 6 lipca 2020.
71. Zarządzenie Nr I/97/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami.
72. Zarządzenie Nr I/98/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: powołania Koordynatora do spraw dostępności.
73. Zarządzenie Nr I/99/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie powołania członków Rady Dyscypliny Artystyczne ASP.
74. Zarządzenie Nr I/100/2020 z dnia 2 października 2020 r. w sprawie: powołania zespołu zadaniowego ds. opracowania kryteriów oceny okresowej nauczycieli akademickich.
75. Zarządzenie Nr I/101/2020 z dnia 8 października 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego dla ASP.
76. Zarządzenie Nr I/102/2020 z dnia 8 października 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa portierska i dozoru w obiektach ASP.
77. Zarządzenie Nr I/103/2020 z dnia 8 października 2020 r. w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa kompleksowego sprzątania w obiektach ASP.
78. Zarządzenie Nr I/104/2020 z dnia 9 października 2020 r. w sprawie: zmiany trybu szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.
79. Zarządzenie Nr I/105/2020 z dnia 13 października 2020 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu dotyczącego wydawania legitymacji służbowych nauczycielom akademickim zatrudnionym w ASP.
Załącznik nr 1 - Regulamin wydawania legitymacji służbowych
Załącznik nr 1 do Regulaminu - Wniosek o wydanie legitymacji służbowych
Załącznik nr 2 do Regulaminu - Kalkulacja kosztów
80. Zarządzenie Nr I/106/2020 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: powołania Komisji Stypendialnej dla studentów i Odwoławczej Komisji Stypendialnej dla studentów ASP.
81. Zarządzenie Nr I/107/2020 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: powołania komisji stypendialnej do rozpatrywania wniosków o przyznanie świadczeń doktorantom, przyjętym na studia doktoranckie przed rokiem 2019/2020 w ASP na rok akademicki 2020/2021.
82. Zarządzenie Nr I/108/2020 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: powołania doktoranckiej komisji stypendialnej w ASP na rok akademicki 2020/2021.
83. Zarządzenie Nr I/108a/2021 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: ustalenia wysokości miesięcznej kwoty stypendium doktoranckiego wypłacanego doktorantom Szkoły Doktorskiej ASP w roku akademickim 2020/2021.
84. Zarządzenie Nr I/109/2020 z dnia 19 października 2020 r. w sprawie: ustalenia wysokości świadczeń dla doktorantów, przyjętych na studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020, oraz kryteriów ich przyznawania w roku akademickim 2020/2021.
85. Zarządzenie Nr I/110/2020 z dnia 30 października 2020 r. w sprawie: zmiany trybu szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.
Załącznik nr 1 - Wykaz pracowni kierunkowych.
86. Zarządzenie Nr /110A/2020 z dnia 30 października 2020 r. w sprawie: powołanie Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami.
87. Zarządzenie Nr I/111/2020 z dnia 9 listopada 2020 r. w sprawie: inwentaryzacji rocznej aktywów i pasywów w ASP.
Załącznik nr 1 - Protokół inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania.
88. Zarządzenie Nr I/112/2020 z dnia 10 listopada 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa, montaż oraz rozruch 2 szt. pieców do fusingu szkła.
89. Zarządzenie Nr I/113/2020 z dnia 10 listopada 2020 r. w sprawie: powołania komisji do wyboru instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe dla pracowników ASP.
90. Zarządzenie Nr I/114/2020 z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie: powołania Sekcji Projektów w ASP.
Załącznik nr 1 - Zakres zadań Sekcji Projektów
91. Zarządzenie Nr I/115/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: zmiany Regulaminu Programu Małe Granty Artystyczne, wprowadzenia Regulaminu Programu Duże Granty Artystyczne, wprowadzenia Regulaminu Programu MEGA Granty Artystyczne.
Załącznik Nr 1 - Regulamin Programu Małe Granty Artystyczne
Karta Projektu - Małe Granty (Załącznik Nr 4)
Załącznik Nr 2 - Regulamin Programu Duże Granty Artystyczne
Karta Projektu - Duże Granty (Załącznik Nr 5)
Załącznik Nr 3 - Regulamin Programu Mega Granty Artystyczne
Karta Projektu - Mega Granty (Załącznik Nr 6)
92. Zarządzenie Nr I/116/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: zmiany wewnętrznej procedury aplikowania o środki zewnętrzne obowiązującej w ASP we Wrocławiu.
Załącznik nr 1 - Wewnętrzna procedura aplikowania o środki zewnętrzne.
Załącznik nr 2 - Karta projektu
93. Zarządzenie Nr I/117/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: powołania Komisji ds. finansowania działalności artystycznej.
94. Zarządzenie Nr I/118/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: określenia wzorów druków dotyczących uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem stosowanych w ASP.
Załącznik nr 1 - Wniosek pracownicy o udzielenie urlopu macierzyńskiego przed datą porodu
Załącznik nr 2 - Wniosek o urlop macierzyński
Załącznik nr 3 - Wniosek o udzielenie części urlopu macierzyńskiego
Załącznik nr 4 - Wniosek o rezygnację z urlopu macierzyńskiego
Załącznik nr 4a - wniosek o udzielenie urlopu macierzyńskiego z uwagi na rezygnację osoby uprawnionej
Załącznik nr 5 - wniosek o urlop rodzicielski w pełnym wymiarze ( z góry)
Załącznik nr 6 - wniosek o urlop rodzicielski (część urlopu rodzicielskiego z dołu)
Załącznik nr 7 - wniosek o udzielenie urlopu rodzicielskiego łączonego z wykonywaniem pracy
Załącznik nr 8 - wniosek o udzielenie urlopu rodzicielskiego po przerwie
Załącznik nr 9 - oświadczenie w sprawie wykorzystania urlopu rodzicielskiego
Załącznik nr 10 - wniosek o rezygnację z urlopu rodzicielskiego
Załącznik nr 11 - wniosek o urlop wychowawczy
Załącznik nr 12- oświadczenie w sprawie rezygnacji z urlopu wychowawczego
Załącznik nr 13 - wniosek o obniżenie wymiaru czasu pracy pracownika uprawnionego do urlopu wychowawczego
Załącznik nr 14 - wniosek o udzielenie urlopu ojcowskiego.
95. Zarządzenie Nr I/119/2020 z dnia 7 grudnia 2020 r. w sprawie: zmiany planu rzeczowo - finansowego na 2020 r.
Załącznik nr 1 - zmiana planu rzeczowo - finansowego na 2020 r.
96. Zarządzenie Nr I/120/2020 z dnia 7 grudnia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do zasad wynagradzania za prace związane z obsługą dydaktyczną i administracyjną płatnych form kształcenia obowiązujących od roku akademickiego 2019/2020 określonych treścią Zarządzenia I/70/2019 z dnia 28 października 2019 r.
Załącznik nr 1 - zasady wynagradzania za prace związane z obsługą dydaktyczną i administracyjną płatnych form kształcenia od roku akademickiego 2020/2021.
97. Zarządzenie Nr I/121/2020 z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są roboty budowalne polegające na budowie wiaty w Luboradowie 2 dla ASP.
98. Zarządzenie Nr I/122/2020 z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie: przyjęcia prowizorium finansowego na rok 2021.
99. Zarządzenie Nr I/123/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest budowa wraz z migracją danych, wdrożenie nowej, dwujęzycznej strony internetowej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych dla ASP we Wrocławiu.
100. Zarządzenie Nr I/124/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: zmiany trybu prowadzeni zajęć dydaktycznych oraz korzystania z infrastruktury Uczelni w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.
101. Zarządzenie Nr I/124a/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. Polskiej Ramy Kwalifikacji, na kadencję 2020-2024.
102. Zarządzenie Nr I/124b/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. jakości kształcenie, Pełnomocników Rektora ds. ewaluacji działalności naukowej, na kadencję 2020-2024.
103. Zarządzenie Nr I/125/2020 z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Uczelnianego Zespołu ds. Jakości Kształcenia na kadencję 2020-2024.
104. Zarządzenie Nr I/127/2020 z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. przeciwdziałania dyskryminacji i równego traktowania.
105. Zarządzenie Nr I/128/2020 z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia wzoru druku dodatku rekrutacyjnego oraz wzoru druku zbiorczych dodatków rekrutacyjnych.
Załącznik nr 1 - wniosek o przyznanie dodatku rekrutacyjnego.
Załącznik nr 2 - wniosek zbiorczy o przyznaniu dodatków rekrutacyjnych.
Załączniki:
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
525 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
437 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
435 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
437 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
384 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
438 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
510 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
416 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
427 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
438 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
435 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
586 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
400 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
428 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
405 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
463 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
436 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
400 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
405 |
Opublikował w BIP: |
Anna
Krzciuk
|
Data opublikowania: |
03.02.2020 14:29 |
Liczba pobrań: |
445 |
Wytworzył: |
Rektor |
Data wytworzenia: |
23.04.2020 |
Opublikował w BIP: |
Admin
Admin
|
Data opublikowania: |
24.04.2020 12:19 |
Ostatnio zaktualizował: |
|
Liczba pobrań: |
418 |
Wytworzył: |
Jakub Jernajczyk |
Data wytworzenia: |
30.04.2020 |
Opublikował w BIP: |
Admin
Admin
|
Data opublikowania: |
30.04.2020 14:15 |
Ostatnio zaktualizował: |
|
Liczba pobrań: |
377 |
Podmiot udostępniający: |
Marcin Woźniak |
Odpowiedzialny za treść: |
Marcin Woźniak |
Wytworzył: |
Rektor |
Data wytworzenia: |
23.04.2020 |
Opublikował w BIP: |
Admin
Admin
|
Data opublikowania: |
24.04.2020 12:19 |
Ostatnio zaktualizował: |
Anna
Krzciuk
|
Data ostatniej aktualizacji: |
13.01.2022 15:24 |
Liczba wyświetleń: |
4041 |