W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Strona internetowa Akademii Sztuk Pięknych im. Eugenisuza Gepperta we Wrocławiu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wróć

2020

1. Zarządzenie Nr I/08/2020 z dnia 20 stycznia 2020r. w sprawie: zmiany w składzie Rady Dyscypliny Artystycznej ASP we Wrocławiu.

2. Zarządzenie Nr I/09/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie: powołania Działu Współpracy Międzynarodowej i Promocji w ASP we Wrocławiu.
Załącznik

3. Zarządzenie Nr I/10/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia w życie Polityki Ochrony Danych Osobowych w ASP we Wrocławiu.

4. Zarządzenie  Nr I/11/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu przyznawania stypendiów w Szkole Doktorskiej ASP we Wrocławiu w ramach programu STER-nabór 2018.

Załącznik nr 1 i 2 - Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie stypendium.

Załącznik nr 3 -Szczegółowe zasady oceny wniosków o przyznanie stypendium.

Załacznik nr 4 - Wniosek o przyznanie stypendium.

Załącznik nr 5 - Formularz zgłoszeniowy uczestnika.

Załacznik nr 6 - Oświadczenie podatkowe.

5. Zarządzenie Nr I/12/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: powoałania Doktoranckiej Komisji Stypendialnej Szkoły Doktorskiej ASP.

6. Zarządzenie Nr I/13/2020  z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: przeprowadzenia prac z zakresu działalności statutowej w obszarze wzornictwa polegającej na wykonaniu projektu mebli dla osób starszych i z niepełnosprawnościami na rzecz firmy JATI Sp. Z o.o. z siedzibą w Krakowie.

7. Zarządzenie Nr I/14/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do Zarządzenia nr I/67/2019 z dnia 28.10.2019 w sprawie: ustalenia wysokości świadczeń dla doktorantów przyjętych na studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020 oraz kryteriów ich przyznawania w roku akademickim 2019/2020.

8. Zarządzenie Nr I/15/2020 z dnia 18 lutego 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest "Dostawa i wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania uczelnią oraz zakup licencji i wdrożenie systemu archiwizacji prac artstycznych  - z podziałem na dwie części" w ramach projektu "Umiędzynarodowienie kształcenia, kompetentna kadra i nowoczesne zarządzanie gwarancją jakości i międzynarodowej obecności ASP".

9. Zarządzenie Nr I/16/2020 z dnia 18 lutego 2020 r. w sprawie: sprawdzenia zgodności zmian wprowadzonych do Regulaminu Samorządu Studenckiego w ASP z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i Statutem ASP we Wrocławiu.

Regulamin Samorządu Studenckiego

Ordynacja Wyborcza

10. Zarządzenie Nr I/17/2020 z dnia 18 lutego 2020 e. w sprawie: stwierdzenia zgodności zmian wprowadzonych Regulaminem Samorządu Doktorantów w ASP z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce i Statutem ASP we Wrocławiu.

Załącznik nr 1 - Regulamin samorządu doktorantów ASP.

11. Zarządzenie Nr I/18/2020 z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie: powołania Działu Zamówień Publicznych w ASP.

Załącznik nr 1 - Zadania Działu Zamówień Publicznych

12. Zarządzenie Nr I/20/2020 z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie wstrzymania wszelkich wyjazdów i przyjazdów studentów, doktorantów i pracowników.

13. Zarządzenie Nr I/21/2020 z dnia 2 marca 2020 r. zmieniające zasady przyznawania i wypłacania świadczeń dla studentów ASP.

14. Zarządzenie Nr I/23/2020 z dnia 10 marca 2020 r. w sprawie wstrzymania zajęć dydaktycznych i innych form kształcenia w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem SARS-CoV-2 wśród studentów, doktorantów, uczestników studiów podyplomowych i pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu oraz wprowadzenia zakazu odwiedzin i kwaterowania nowych osób na terenie domu studenckiego Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu.

15. Zarządzenie Nr I/25/2020 z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. E. Geppertaa we Wrocławiu w tryb pracy zdalnej.

16. Zarządzenie Nr I/26/2020 z dnia 14 marca 2020 r. w sprawie odwołania wszelkich wydarzeń i zgromadzeń oraz przesunięcia terminu wyborów rektora i prorektorów.

17. Zarządzenie Nr I/27/2020 z dnia 14 marca 2020 r. w sprawie: utworzenia stanowisk prorektorów w ASP.

18. Zarządzenie Nr I/29/2020 z dnia 26 marca 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu w tryb pracy zdalnej.

19. Zarządzenie Nr I/30/2020 z dnia 27 marca 2020 r. w sprawie zasad regulujących tryb dostosowania zajęć do formy zdalnej ich prowadzenia w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-Co V-2.

20. Zarządzenie Nr I/31/2020 z dnia 10 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników ASP w tryb pracy zdalnej.

21. Zarządzenie Nr I/31a/2020 z dnia 20 kwietnia 2020 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia nr I/59/2019 Rektora ASP z dnia 15.10.2019 r. w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów i doktorantów ASP (tekst jednolity), stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia.

22. Zarządzenie Nr I/32/2020 z dnia 23 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu w tryb pracy zdalnej.

23. Zarządzenie Nr I/33/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad rekrutacji do Szkoły doktorskiej ASP. 

Załącznik nr 1 - Warunki i tryb rekrutacji

24. Zarządzenie Nr I/34/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. Określenie Programu kształcenia w Szkole doktorskiej ASP

Załącznik nr 1 - Program kształcenia

25. Zarządzenie Nr I/35/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. Zmiana treści Regulaminu Szkoły doktorskiej ASP.

Załącznik nr 1 - Regulamin Szkoły doktorskiej

26. Zarządzenie Nr I/36/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie: zmiany trybu pracy pracowników ASP w tryb pracy zdalnej. 

27. Zarządzenie Nr I/37/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie ustalenia programu studiów drugiego stopnia, stacjonarnych na kierunku Wzornictwo.

28. Zarządzenie Nr I/42/2020 z dnia 13 maja 2020 r. w sprawie zmiany planu rzeczowo - finansowego na 2019. 

29. Zarządzenie Nr I/45/2020 z dnia 18 maja 2020 r. w sprawie: wysokości zapomogi dla studentów z powodu utraty przez studenta lub członka jego rodziny źródła dochodu, spowodowaną ograniczeniami w funkcjonowaniu pracodawców, które zostały nałożone w związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, w semestrze letnim w roku akademickim 2019/2020. 

29. Zarządzenie Nr I/48/2020 z dnia 20 maja 2020 r. w sprawie dostępu do infrastruktury uczelni dla studentów - dyplomantów, doktorantów, studentów studiów anglojęzycznych, stypendystów.

30. Zarządzenie Nr I/49/2020 z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie: Powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.

31. Zarządzenie Nr I/52/2020 z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie zmiany trybu pracy pracowników ASP w tryb pracy zdalnej. 

32. Zarządzenie Nr I/55/2020 z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie organizacji funkcjonowania Studenckiej Galerii Sztuki Współczesnej MD-S w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.

33. Zarządzenie Nr I/56/2020 z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie organizacji pracy Biblioteki ASP i postępowania ze zbiorami bibliotecznymi ASP - w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.

34. Zarządzenie Nr I/57/2020 z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie przywracania zajęć w siedzibie uczelni i warunków ich realizacji oraz zasad korzystania z infrastruktury uczelni, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom prowadzącym zajęcia i biorącym w nich udział (studentom, doktorantom, stypendystom), pozostałym pracownikom oraz osobom trzecim, którym zezwolono na wstęp na teren uczelni.  

35. Zarządzenie Nr I/60/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie przekazania danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia zdalnych wyborów organów uczelni, przedstawicieli do organów kolegialnych oraz osób pełniących inne funkcje z wyboru. 

36. Zarządzenie Nr I/61/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie harmonogramu rekrutacji i limitów przyjęć do Szkoły Doktorskiej Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu. 

37. Zarządzenie Nr I/62/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa, montaż oraz rozruch: 5 szt. pieców w tym: do wypalania szkła - 1 szt., wytopu szkła - 1 szt., wypalania ceramiki - 3 szt., dla ASP.    

38. Zarządzenie Nr I/63/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego wraz z rozbiórką istniejącego komina z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w lokalizacji: Luboradów 2, 56-320 Luboradów dla ASP.   

39. Zarządzenie Nr I/64/2020 z dnia 10 czerwca 2020 r w sprawie: przeprowadzenia prac z zakresu działalności statutowej w obszarze wzornictwa polegającej na wykonaniu projektu nowoczesnej linii jachtów na rzecz firmy INWESTMAX z siedzibą w Uchanie.  

40. Zarządzenie Nr I/65/2020 z dnia 23 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup sprzętu komputerowego dla ASP.

41. Zarządzenie Nr I/67/2020 z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia nr I/61/2019 w sprawie powołania doktoranckiej komisji stypendialnej w ASP na rok akademicki 2019/2020.

42. Zarządzenie Nr I/68/2020 z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie: ustalenia wysokości miesięcznej kwoty zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP w 2020 r. 

43. Zarządzenie Nr I/69/2020 z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie: ustalenia planu rzeczowo - finansowego na 2020 r. 

44. Zarządzenie Nr I/70/2020 z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie: powołania składu Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej dla Interdyscyplinarnych studiów drugiego stopnia prowadzonych w języku angielskim w ASP w roku akademickim 2020/2021. 

45. Zarządzenie Nr I/71/2020 z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie: organizacji roku akademickiego 2020/2021.

Załącznik - Kalendarz tabelaryczny

46. Zarządzenie Nr I/72/2020 z dnia 6 lipca 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do Regulaminu świadczeń dal studentów i doktorantów ASP wprowadzonego zarządzeniem Rektora nr I/45//2019 z dnia 12.07.2019 i zmienionego Zarządzeniem Rektora nr I/59/2019 z dnia 15.10.2019r. 

Porozumienie 

47. Zarządzenie Nr I/73/2020 z dnia 16 lipca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup licencji i wdrożenie systemu archiwizacji prac artystycznych dla ASP.  

48. Zarządzenie Nr I/74/2020 z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie przyznawania stypendiów w Szkole doktorskiej ASP we Wrocławiu w ramach programu STER-nabór 2018.

49. Zarządzenie Nr I/75/2020 z dnia 27 lipca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są roboty budowlane polegające na budowie wiaty w Luboradowie 2 dla ASP we Wrocławiu.  

50. Zarządzenie Nr I/76/2020 z dnia 27 lipca 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa oprogramowania dla ASP we Wrocławiu. 

51. Zarządzenie Nr I/78/2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.

Regulamin wynagradzania dla pracowników ASP.

52. Zarządzenie Nr I/79/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia wzorów dokumentów kadrowych uzupełniających Regulamin wynagradzania dla pracowników ASP.

Załączniki od 1 do 15 - wzory wniosków. 

53. Zarządzenie Nr I/80/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie zasad przyznawania stypendium doktoranckiego doktorantom studiów doktoranckich przyjętych na studia przed rokiem 2019/2020 w ASP w roku akademickim 2020/2021. 

Zasady przyznawania stypendium doktoranckiego doktorantom studiów doktoranckich przyjętych na studia przed rokiem 2019/2020 w ASP w roku akademickim 2020/2021. 

Załącznik nr 1 - instrukcja wypełnienia wniosku.

Załącznik nr 2 - słownik pojęć.

Załącznik nr 3 - szczegółowe zasady oceny wniosków o przyznanie stypendium doktoranckiego.

Załącznik nr 4 - wniosek o przyznanie stypendium doktoranckiego.  

54. Zarządzenie Nr I/81/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w Regulaminie przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP i ogłoszenia tekstu jednolitego Regulaminu.

Załącznik nr 1 - Regulamin przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych w ASP. Tekst jednolity.  

55. Zarządzenie Nr I/82/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: przyporządkowania katedr do nowoutworzonych Wydziałów ASP.

56. Zarządzenie Nr I/83/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu dysponowania środkami z dotacji podmiotowej na zadania związane ze stwarzaniem osobom z niepełnosprawnościami warunków do pełnego udziału w procesie kształcenia i prowadzeniu działalności naukowej w ASP.

Regulamin 

Załącznik nr 1 - wniosek o udzielenie wsparcia z dotacji podmiotowej.

Załącznik nr 2 - wniosek o udzielenie wsparcia indywidualnego.

Załącznik nr 3 - Kwestionariusz

Załącznik nr 4 - Karta ewidencji czasu pracy

57. Zarządzenie Nr I/84/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: utraty mocy niektórych Zarządzeń.

58. Zarządzenie Nr I/85/2020 z dnia 1 września 2020 r. w sprawie: przedłużenia zakazu wszelkich wyjazdów zagranicznych studentów, doktorantów i pracowników ASP.

59. Zarządzenie Nr I/86/2020 z dnia 8 września 2020 r. w sprawie: wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających cykl kształcenia w roku akademickim 2020/2021.

Załącznik nr 1 - opłaty za studia stacjonarne z wykładowym językiem polskim w roku akademickim 2020/2021 dla cudzoziemców odbywających studia na zasadach odpłatności.

Załącznik nr 2 - opłaty za studia niestacjonarne w roku akademickim 2020/2021.

Załącznik nr 3 - opłaty związane z tokiem studiów dla cyklu studiów jednolitych magisterskich, studiów I stopnia i Studiów II stopnia rozpoczynających się w roku akademickim 2020/2021. 

60. Zarządzenie Nr I/87/2020 z dnia 16 września 2020 r. w sprawie: opracowania "Planu operacyjnego funkcjonowania ASP w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny".

61. Zarządzenie Nr I/88/2020 z dnia 17 września 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa oprogramowania dla ASP. 

62. Zarządzenie Nr I/89/2020 z dnia 18 września 2020 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia nr I/85/2020 w/s przedłużenia zakazu wszelkich wyjazdów zagranicznych studentów, doktorantów i pracowników ASP.

Order No I/89/2020 of 18 September 2020 on: amending Order No I/85/2020 on the subject of extending the ban on official international travel for all students, doctoral students and employees of the Academy of Fine Arts.

63. Zarządzenie Nr I/90/2020 z dnia 18 września 2020 r. w sprawie:  powołania dziekana Szkoły Doktorskiej. 

64. Zarządzenie Nr I/91/2020 z dnia 18 września 2020 r. w sprawie: szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.

Załącznik nr 1 - zasady przygotowania pomieszczeń administracyjnych i dydaktycznych ASP we Wrocławiu podczas stanu epidemii COVID-19.

Załącznik nr 2 - Sprawozdanie z realizacji zajęć w formie zdalnej po zakończonym cyklu zajęć.

Załącznik nr 3 - Oświadczenie

Załącznik nr 4 - Zasady korzystania z Biblioteki ASP w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid -19. 

65. Zarządzenie Nr I/92/2020 z dnia 21 września 2020 r. w sprawie: powołania Rady Szkoły Doktorskiej

66. Zarządzenie Nr I/93/2020 z dnia 21 września 2020 r. w sprawie: powołania zespołu zadaniowego ds. monitorowania funkcjonowania uczelni w czasie pandemii. 

67. Zarządzenie Nr I/94/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian w Regulaminie przyznawania stypendiów w Szkole doktorskiej ASP we Wrocławiu w ramach programu STER - nabór 2018 oraz powołania Doktoranckiej Komisji Stypendialnej Szkoły doktorskiej ASP.

68. Zarządzenie Nr I/95/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego , którego przedmiotem jest: Dostawa, montaż oraz rozruch pieców dla ASP, w tym: 3 szt. pieców do wypalania szkła, 1 szt. pieca do wypalania ceramiki, zestawu dwóch urządzeń, składającego się z 1 szt. pieca do frytowania surowców ceramicznych oraz 1 szt. pieca do spiekania ceramiki. 

69. Zarządzenie Nr I/96/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: zasad przyznawania i wypłacania świadczeń dla studentów ASP.

70. Zarządzenie Nr I/96a/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do Regulaminu świadczeń dla studentów i doktorantów ASP wprowadzonego Zarządzeniem Rektora nr I/45/2019 z dnia 12 lipca 2019 i zmienionego Zarządzeniem Rektora nr I/72/2019 z dnia 6 lipca 2020.

71. Zarządzenie Nr I/97/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami. 

72. Zarządzenie Nr I/98/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie: powołania Koordynatora do spraw dostępności. 

73. Zarządzenie Nr I/99/2020 z dnia 22 września 2020 r. w sprawie powołania członków Rady Dyscypliny Artystyczne ASP.

74. Zarządzenie Nr I/100/2020 z dnia 2 października 2020 r. w sprawie: powołania zespołu zadaniowego ds. opracowania kryteriów oceny okresowej nauczycieli akademickich. 

75. Zarządzenie Nr I/101/2020 z dnia 8 października 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego dla ASP.

76. Zarządzenie Nr I/102/2020 z dnia 8 października 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa portierska i dozoru w obiektach ASP.

77. Zarządzenie Nr I/103/2020 z dnia 8 października 2020 r. w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej  do przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa kompleksowego sprzątania w obiektach ASP.

78. Zarządzenie Nr I/104/2020 z dnia 9 października 2020 r. w sprawie: zmiany trybu szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.  

79. Zarządzenie Nr I/105/2020 z dnia 13 października 2020 r. w sprawie: wprowadzenia Regulaminu dotyczącego wydawania legitymacji służbowych nauczycielom akademickim zatrudnionym w ASP.

Załącznik nr 1 - Regulamin wydawania legitymacji służbowych

Załącznik nr 1 do Regulaminu - Wniosek o wydanie legitymacji służbowych

Załącznik nr 2 do Regulaminu - Kalkulacja kosztów

80. Zarządzenie Nr I/106/2020 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: powołania Komisji Stypendialnej dla studentów i Odwoławczej Komisji Stypendialnej dla studentów ASP.

81. Zarządzenie Nr I/107/2020 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: powołania komisji stypendialnej do rozpatrywania wniosków o przyznanie świadczeń doktorantom, przyjętym na studia doktoranckie przed rokiem 2019/2020 w ASP na rok akademicki 2020/2021.

82. Zarządzenie Nr I/108/2020 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: powołania doktoranckiej komisji stypendialnej w ASP na rok akademicki 2020/2021.

83. Zarządzenie Nr I/108a/2021 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie: ustalenia wysokości miesięcznej kwoty stypendium doktoranckiego  wypłacanego doktorantom Szkoły Doktorskiej ASP w roku akademickim 2020/2021.

84. Zarządzenie Nr I/109/2020 z dnia 19 października 2020 r. w sprawie: ustalenia wysokości świadczeń dla doktorantów, przyjętych na studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020, oraz kryteriów ich przyznawania w roku akademickim 2020/2021.

85. Zarządzenie Nr I/110/2020 z dnia 30 października 2020 r.  w sprawie: zmiany trybu szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.

Załącznik nr 1 - Wykaz pracowni kierunkowych.

86. Zarządzenie Nr /110A/2020 z dnia 30 października 2020 r. w sprawie: powołanie Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami. 

87. Zarządzenie Nr I/111/2020 z dnia 9 listopada 2020 r. w sprawie: inwentaryzacji rocznej aktywów i pasywów w ASP.

Załącznik nr 1 - Protokół inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania.

88. Zarządzenie Nr I/112/2020 z dnia 10 listopada 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa, montaż oraz rozruch 2 szt. pieców do fusingu szkła. 

89. Zarządzenie Nr I/113/2020 z dnia 10 listopada 2020 r. w sprawie: powołania komisji do wyboru instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe dla pracowników ASP.

90. Zarządzenie Nr I/114/2020 z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie: powołania Sekcji Projektów w ASP. 

Załącznik nr 1 - Zakres zadań Sekcji Projektów

91. Zarządzenie Nr I/115/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: zmiany Regulaminu Programu Małe Granty Artystyczne, wprowadzenia Regulaminu Programu Duże Granty Artystyczne, wprowadzenia Regulaminu Programu MEGA Granty Artystyczne.

Załącznik Nr 1 - Regulamin Programu Małe Granty Artystyczne

Karta Projektu - Małe Granty (Załącznik Nr 4)

Załącznik Nr 2 - Regulamin Programu Duże Granty Artystyczne

Karta Projektu - Duże Granty (Załącznik Nr 5)

Załącznik Nr 3 - Regulamin Programu Mega Granty Artystyczne

Karta Projektu - Mega Granty (Załącznik Nr 6)

92. Zarządzenie Nr I/116/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: zmiany wewnętrznej procedury aplikowania o środki zewnętrzne obowiązującej w ASP we Wrocławiu.

Załącznik nr 1 - Wewnętrzna procedura aplikowania o środki zewnętrzne.

Załącznik nr 2 - Karta projektu 

93. Zarządzenie Nr I/117/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: powołania Komisji ds. finansowania działalności artystycznej.

94. Zarządzenie Nr I/118/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie: określenia wzorów druków dotyczących uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem stosowanych w ASP.

Załącznik nr 1 - Wniosek pracownicy o udzielenie urlopu macierzyńskiego przed datą porodu

Załącznik nr 2 - Wniosek o urlop macierzyński

Załącznik nr 3 - Wniosek o udzielenie części urlopu macierzyńskiego

Załącznik nr 4 - Wniosek o rezygnację z urlopu macierzyńskiego

Załącznik nr 4a - wniosek o udzielenie urlopu macierzyńskiego z uwagi na rezygnację osoby uprawnionej

Załącznik nr 5 - wniosek o urlop rodzicielski w pełnym wymiarze ( z góry)

Załącznik nr 6 - wniosek o urlop rodzicielski (część urlopu rodzicielskiego z dołu) 

Załącznik nr 7 - wniosek o udzielenie urlopu rodzicielskiego łączonego z wykonywaniem pracy

Załącznik nr 8 - wniosek o udzielenie urlopu rodzicielskiego po przerwie

Załącznik nr 9 - oświadczenie w sprawie wykorzystania urlopu rodzicielskiego

Załącznik nr 10 - wniosek o rezygnację z urlopu rodzicielskiego

Załącznik nr 11 - wniosek o urlop wychowawczy

Załącznik nr 12- oświadczenie w sprawie rezygnacji z urlopu wychowawczego

Załącznik nr 13 - wniosek o obniżenie wymiaru czasu pracy pracownika uprawnionego do urlopu wychowawczego

Załącznik nr 14 - wniosek o udzielenie urlopu ojcowskiego.  

95. Zarządzenie Nr I/119/2020 z dnia 7 grudnia 2020 r. w sprawie: zmiany planu rzeczowo - finansowego na 2020 r. 

Załącznik nr 1 - zmiana planu rzeczowo - finansowego na 2020 r. 

96. Zarządzenie Nr I/120/2020 z dnia 7 grudnia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do zasad wynagradzania za prace związane z obsługą dydaktyczną i administracyjną płatnych form kształcenia obowiązujących od roku akademickiego 2019/2020 określonych treścią Zarządzenia I/70/2019 z dnia 28 października 2019 r. 

Załącznik nr 1 - zasady wynagradzania za prace związane z obsługą dydaktyczną i administracyjną płatnych form kształcenia od roku akademickiego 2020/2021.

97. Zarządzenie Nr I/121/2020 z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są roboty budowalne polegające na budowie wiaty w Luboradowie 2 dla ASP. 

98. Zarządzenie Nr I/122/2020 z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie: przyjęcia prowizorium finansowego na rok 2021. 

99. Zarządzenie Nr I/123/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest budowa wraz z migracją danych, wdrożenie nowej, dwujęzycznej strony internetowej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych dla ASP we Wrocławiu.     

100. Zarządzenie Nr I/124/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: zmiany trybu prowadzeni zajęć dydaktycznych oraz korzystania z infrastruktury Uczelni w roku akademickim 2020/2021 w związku z wystąpieniem epidemii Covid-19.

101. Zarządzenie Nr I/124a/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. Polskiej Ramy Kwalifikacji, na kadencję 2020-2024.

102. Zarządzenie Nr I/124b/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. jakości kształcenie, Pełnomocników Rektora ds. ewaluacji działalności naukowej, na kadencję 2020-2024. 

103. Zarządzenie Nr I/125/2020 z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Uczelnianego Zespołu ds. Jakości Kształcenia na kadencję 2020-2024.

104. Zarządzenie Nr I/127/2020 z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie: powołania Pełnomocnika Rektora ds. przeciwdziałania dyskryminacji  i równego traktowania.   

105. Zarządzenie Nr I/128/2020 z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie: wprowadzenia wzoru druku dodatku rekrutacyjnego oraz wzoru druku zbiorczych dodatków rekrutacyjnych.

Załącznik nr 1 - wniosek o przyznanie dodatku rekrutacyjnego.

Załącznik nr 2 - wniosek zbiorczy o przyznaniu dodatków rekrutacyjnych.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 525
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 437
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 435
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 437
Regulamin
pdf, 462.92KB
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 384
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 438
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 510
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 416
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 427
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 438
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 435
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 586
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 400
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 428
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 405
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 463
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 436
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 400
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 405
Opublikował w BIP: Anna Krzciuk
Data opublikowania: 03.02.2020 14:29
Liczba pobrań: 445
Wytworzył: Rektor
Data wytworzenia: 23.04.2020
Opublikował w BIP: Admin Admin
Data opublikowania: 24.04.2020 12:19
Ostatnio zaktualizował:
Liczba pobrań: 418
Wytworzył: Jakub Jernajczyk
Data wytworzenia: 30.04.2020
Opublikował w BIP: Admin Admin
Data opublikowania: 30.04.2020 14:15
Ostatnio zaktualizował:
Liczba pobrań: 377
Podmiot udostępniający: Marcin Woźniak
Odpowiedzialny za treść: Marcin Woźniak
Wytworzył: Rektor
Data wytworzenia: 23.04.2020
Opublikował w BIP: Admin Admin
Data opublikowania: 24.04.2020 12:19
Ostatnio zaktualizował: Anna Krzciuk
Data ostatniej aktualizacji: 13.01.2022 15:24
Liczba wyświetleń: 4041